اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

همونطور که گفتم، تصمیم گرفتم زندگی‌نامه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه رو به صورت صوتی توی وبلاگ قرار بدم.

از اونجایی که صدام اصلا مناسب این کار نیست، یه خورده نویز قاطیش کردیم که شما تا یه حدودی نفهمید چه فاجعه‌ای بوده :D

علی ای حال کار رو شروع کردم، امیدوارم که خدا به این کار برکت بده...

 

شادی روح امام و شهدا، تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلامتی رهبر معظم انقلاب صلوات.

 

زندگی‌نامه صوتی حضرت روح‌الله، امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه

فایل شماره 1
فایل شماره 2

فایل شماره 3

فایل شماره 4

فایل شماره 5

.

.

.

.

فایل شماره 6

فایل شماره 7

فایل شماره 8

  • ماشیح

نظرات  (۲۳)

خیلی کار ضعیفی بود
پاسخ:
ممنون
  • تایپـــ ــــیست
  • نمیدونم دلیلش رو. وقتی باز کردم وبلاگ نبود. میشه کسی هک کرده باشه؟
    پاسخ:
    نه نمیشه.
    یه مجید نامی هست اینجا تخصصش این چیزاست.
    اگه بیاد میتونه جوابتونو بده 


    مجــــیــــــــد :D
    شیلنگ میلنگ نداری جواب این بنده خدا رو بدی؟
  • تایپـــ ــــیست
  • یه سوال بی ارتباط
    ببخشید ها ولی من بعد از چند روز رفتم وبم دیدم میگه اسم جدید ثبت کنید و عملا وبلاگم حذف شده مثل این که. شما میدونید از چی میتونه باشه؟ :(
    پاسخ:
    سلام
    قضیه چیه؟ نه چرا بسته شده؟
    با سلام
    خواندن مطلبی با عنوان پشت پرده ولنتاین خالی از لطف نیست
    یا حق!
  • فاطمه فاطمی
  • من اینجا کامنت نذاشتم؟!


    سلام
    1و2 رو شنیده بودم، خوبن تا حد زیادی.
    4 رو تند میخونید یکم. 3 شمرده تر و واضح تر بود.
    اگر یکم حروف واضح تر تلفظ بشه تمرکز شنونده راحت تره میره روی تصویر سازی.

    اینکه کمتر از 3-4 دقیقه س یعنی هرکسی میتونه دانلود کنه
    و اینکه کمتر از 3-4 دقیقه س یعنی هرکس با هر مشغله ای میتونه بشنوه
    و اینکه کمتراز 3-4 دقیقه س یعنی هرچقدرم شنونده بیحوصله باشه میتونه گوش بده
    و این ویژگی خیلی خوبه کارتونه.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    نذاشته بودید ولی الان خوشحال کردید مارو

    ممنون از پیشنهادتون. سعی میکنم حروف رو بهتر تلفظ کنم. البته کلا توی تلفظ حروف کمی مشکل دارم و باید زیاد کار کنم.
    در مورد کوتاه بودنش هم خداروشکر که خوبه
  • "بر ثانیه ی ظهور مهدی (عج) صلوات"
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    عجب اسمی دارید!
    فکر کنم حجم کاراکترای دودویی ویندوز رو کلا اشغال کرده

    خوش اومدید
  • Alireza Hashemi
  • من مجموعه آخرین روزهای زمستان رو نشنیدم ولی حالا که همه میگن منم یاد اون افتادم :))

    قشنگه! :)
    پاسخ:
    :v
    منظورشون سریال شهید باقری هست علیرضا جان
    خوب شدس خوب شدس!
    با الف موافقم صدات رو بلند کن
    متن جذابه واقعا. صداتم منو یاد مستند آخرین روزهای زمستان میندازه
    ولی اینطوری که ده سال طول میکشه آماده بشه ...
    یه بار همه ی متن رو بخون بعد بشین تیکه تیکه ویرایش کن منتشر کن

    در کل مرسی
    پاسخ:
    مقدار زیادی از متن رو خوندم
    خودمو انداختم توی چند تا کار، درگیری میشه
    ان شاءلله صوت بعدی رو فردا و بعدیش رو دو روز بعدش میذارم
    سلام
    ولوم صدای خودت رو بیار بالاتر
    خیلی ولومش پایینه، آدم اذیت میشه
    نترس بابا! صدات نمیزنه تو ذوق

    محتوای این سری جذاب بود! مدرس گفت بکشیدش :) اصن حال کردم
    این رو هم بگم تا یادم نرفته
    اگر تو هر پست به صورت مجزا قرارشون دادی، یه خلاصه از چیزی که قراره تو صوت گفته بشه رو بنویسی خوب میشه
    در حد ۲ خط

    ان شالله پروژه های بزرگتر در رکابت باشیم :*
    پاسخ:
    سلام
    همین کارو می‌کنم ان شاءالله
    جدا میکنم
    پیشنهادت «توسعه» بخش بود :v
    ان شاءالله تو پروژه هات، با ابکش اب بیاریم :X

    عزیزی
    به نظرم فایل ها هر کدوم تو پست جداگانه باشه بهتره
    مثل پست هایی که در مورد تحلیل قیام عاشورا بود.
    ولی برای کسایی که یهو از فایل ۲۰ مثلا با جریان آشنا میشن به پست قبلی لینک بدی که سلسله ای به عقل برگرده
    در مورد کار فنی هم حضوری یا خصوصی صحبت میکنیم.

    خوب بود. خسته نباشی :)
    پاسخ:
    گفتی قیام عاشورا و کردی کبابم
    امیدوارم ادامش رو بتونم بنویسم
    اون رو هم باید برم جلو

    ان شاءالله صحبت میکنیم
    امشب یه کم اینجا اوضاعش خوب نیست، نشد بیام مسنجر


    شما "خوب" هستین ممنون!
    میتونید "عالی" باشین و ما رو هم مستفیض کنید
    وقتی این قطعه رو گوش دادم یاد مجموعه "آخرین روزهای زمستان" افتادم
    اگه بشه تو لحن و آوا به اون کیفیت برسونیدش خیلی خیلی عالی میشه!
    من منتظر شنیدن فصل بعدی هستم
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله امشب فصل بعدی منتشر میشه
    لطف دارید شما
    ان شاءالله
  • هیام همت
  • سلام
    بنده هم تشکر میکنم.
    امیدوارم مثل همیشه این حرکت های خوب تداوم داشته باشه.
    انشاا... اجرتونو از اهل بیت بگیرید.

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید شما
    ممنون ان شاءالله
    دیدم اگه دانلود کنم و تشکر نکنم خلاف ادب است.
    تشکر آفرین بر این همه همت.
    اصولاً وبلاگ هایی که تولید محتوا و اثر می کنند و فاقد هرگونه کپی برداری هستند الحق که شایسته تقدیرند.
    پاسخ:
    شما لطف دارید
    بزرگوارید
    ممنون
  • Alireza Hashemi
  • :v
    نه! دیدم شما گفتین.
    منتها شما نوشتین دسته بندی، فهمیدم که سوءبرداشت شده سریع استفاده کردم خمیر رو چسبوندم :))
    به اسم من ثبت شد دیگه. دفعه دیگه بیشتر تلاش کنین P:
    پاسخ:
    ببین!
    دقت کردی
    افرین :D
    مرد حسابی اون رادیو انقلاب رو من پیشنهاد دادم، الف هم موافقتش رو اعلام کرد!
    بعد میگی فلان؟ D:

    البته من که ایده زیاد به باد دادم! ولی حداقل تو یکم دقت کن D:

    عجبا!

    هاشمی جان واسه شما هم دارم :v
    پاسخ:
    جدی؟
    اون موقع «مشغول» بودم، حواسم نبود تو گفتی :P
    حالا حرص نخور :D
  • Alireza Hashemi
  • قِشنگ رِفته ست :v
    اون قسمت فصل اول رو فکر کردم کیفیت صدا خوب نشده، نگو مدلشه و بعداً درست میشه D:

    حالا این قسمت اول رو شنیدم یاد چی افتادم؟ یاد اون کارتون که ده ساله ولادت امام خمینی پخشش می کنن و من هربار نگاه می کنم :/


    + رادیو انقلاب رو اون بالا پیش تماس با من اینا هم بزنین دیگه.
    پاسخ:
    هاااا این + رو خوب اومدی
    اورین

    اره
    البته اون کارتونه خیلی مزخرفه
    امام رو فاجعه تصویر کرده
    آقا خیلی ایده خوبی می باشد
    دست و صدای شما درد نکنه
    منتظر ادامش هستیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید ممنون
    ان شاءالله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اجرکم عندالله ...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    ممنون
    لطف دارید
    یه چیز هم یادم رفت
    اینکه آخرش یهویی تموم شد! انگار ذارت در لپ تاپ رو بستن و گفتن دیگه نگاه نکن اَخه!

    بعدم اینکه من صدا رو قشنگ تشخیص دادم! نظر شمام اصن مهم نیست :))

    با پیشنهاد مجید هم موافقت خودم رو اعلام میدارم!
    پاسخ:
    اخرش رو اینجوری تموم کردم که خودت حدس بزنی :v
    کارگردانش اصغر فرهادی بوده :P
    بسیار گود!
    پسندیدم
    ولی از اونجایی که من همیشه معترض و منتقد همیشه در صحنه هستم، باید در مورد اکت صدات کار کنم D:

    یه پیش نهاد!
    دسته بندی این کار هات رو به اسم رادیو انقلاب یا یه همچین چیزی تو بالای صفحه تو منو اضافه کن :)
    پاسخ:
    از اونجایی که مشایی یعنی احمدی نجات و احمدی نجات یعنی مشایی، تصویب شد :D
    عَکتشو دوست بدار! :P
    یادم رفت

    سلام
    پاسخ:
    سلام جیگر بابا
    آقا من فایل قبلی(سالگرد ولادت مجید!) رو گوش میدادم یادم رفت بگم
    از نظر من صدات واقعا خوبه ها!
    البت تو اون کلیپ :))

    اینجا هم خوبه! سلام دارن خدمتتون :)
    و در کل اینجوری هم نیست که بگیم بده! بنظرم خوبه رو به عالیه! خدا زیادش کنه :)

    بعدم اینکه پسندیدم که خدا هم بپسنده ان شاءالله :)
    پاسخ:
    سلام
    لطف داری
    نه واقعا اینجور نیست
    صدا یه استانداردهایی داره که صدای من نداره. مهم‌ترینش تلفظ حروف هست که توی بعضی حروف، من خوب ادا نمی‌کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی