اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

زندگی‌نامه صوتی امام خمینی، شماره سوم

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

در ادامه مجموعه‌ی زندگی‌نامه صوتی امام خمینی سلام الله علیها در بخش «رادیو انقلاب» وبلاگ، سومین صوت این بخش آماده شد.

موضوع این فایل صوتی، ماجرای ازدواج حضرت امام خمینی با خانم خدیجه ثقفی (قدس ایران) است.

 

برای دانلود کلیک کنید

 
 
 
پی نوشت: 26 دی ماه، روز فرار شاه ملعون از کشور گرامی باد.
 
  • ماشیح

نظرات  (۴)

بحث شیرین ازدواج :))
چرا یه حس خاصی توی صدات بود؟
زن میخوای؟
پاسخ:
:D بحث شیرین ازدواج شده من میخوام ازدواج کنم
تو چرا نیشت بازه؟ :P برو خودتو سیاه کن عمو
من خوشم میاد از این کلیپ ها :) دوست میدارم، خدا زیادشون کنه :)

جنبه های فنی داستان رو هم مجید تذکر میده دیگه! استوری بورد نمیدونم چیه ولی به فرامین مجید گوش بده :)))

مجید یادت باشه بعدا یه جا ازم حمایت کنی :)))
پاسخ:
کلیپاهم تورو دوست دارن :p
نه این سومی نابود بود. از لحاظ فنی رو هوا بود.
مجید؟ اره حرفای خوبی میزنه. پای مکتب خودم بوده :V


روی صدای پایانی هم پارازیت بنداز دیگه :/

استوری بورد بلد نیستیا :))
پاسخ:
:v
همه کارا رو که من بکنم :P
خدا قوت
خوب بود.

دوستت دارم :-*

پاسخ:
نه انصافا این یکی خوب نبود.
منتها دیر میشد اگه نمیذاشتم
ان شاءالله بعدیا بهتر شه

عزیزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی