اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

زندگینامه صوتی امام خمینی، قسمت هفتم

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

 

در ادامه مجموعه‌ی زندگی‌نامه صوتی امام خمینی سلام الله علیها در بخش «رادیو انقلاب» وبلاگ، هفتمین صوت این بخش آماده شد.

موضوع این فایل صوتی، ماجرای کاپیتولاسیون، اطلاع ایشان از دستگیری و  سخنرانی حضرت امام خمینی پیرامون این مسئله.

 

برای دانلود کلیک کنید

  • ماشیح

نظرات  (۲)

  • فاطمه فاطمی
  • این قسمت با صدای ملکوتی حضرت امام یه چیز دیگه بود...
    واقعا ممنونم


    آخرش رو ادیت کنید لطـــفا، حیفه.
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    چشم. مجدد درست میکنم. البته یه خورده سخته چون فایل ادیتش رو حذف کردم، ولی ویرایش میکنم.

    :|
    خدا وکیلی هر چی در مورد تفاوت این مرد با بقیه بگیم کم گفتیم :|
    خیلی عالی بود.
    عجب سخنرانی بود

    ولی آخرش یهو تموم شد انگار.
    یا واسه من خراب پخش کرد؟
    پاسخ:
    نه نمیدونم راستشو بخوای.
    دیشب خوابیده بودن اتاق بغلی صدای پخش خودم ضعیف بود حفظی ادیت کردم :v
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی