اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

زندگی‌نامه صوتی امام خمینی، شماره چهارم

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

در ادامه مجموعه‌ی زندگی‌نامه صوتی امام خمینی سلام الله علیها در بخش «رادیو انقلاب» وبلاگ، چهارمین صوت این بخش آماده شد.

موضوع این فایل صوتی، ماجرای همراه شدن آیت‌الله روح‌الله خمینی با آیت‌الله بروجردی در دیدار با فرستاده محمدرضا شاه در سال 1323 است.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۲)

  • پلک شیشه ای
  • سلام علیکم

    اجرکم عندالله ...

    + بنده خاطرم نیست که قبلاً کتابی که خلاصه و گلچین می فرمایید را معرفی فرمودید یا نه؟!
    سپاس گذار میشم اگر لطف بفرمایید نام کتاب را هم یک بار دیگر ذکر کنید .
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون لطف دارید. ماجور باشید.

    نه معرفی نکردم. حالا که پرسیدید معرفی میکنم. میخواستم اخرش بگم.
    کتاب دائره المعارف مصور زندگی نامه امام خمینی سلام الله علیها، انتشارات سایان
    سلام

    یهویی تموم شد :| من انتظار یهویی تموم شدن رو نداشتم :)

    من خیلی با این کلیپهات کیف میکنم. این چهار تا کلیپ حرفهایی بودن که در مورد امام ره نشنیده بودم


    +ولوم بده!
    پاسخ:
    سلام
    یهویی مرد دیگه. چه کنیم والا.
    لطف داری.
    ان شاءالله ادامه میدیم با ولوم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی