اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

ابد و یک روز

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

خیلی شانسی امروز تونستم تنها فیلمی که می‌خواستم ببینم و ندیده بودم رو ببینم. همین فیلمی که اسمش رو نوشتم.

اگر حضرت استاد امر نکرده بودن که لایه‌های زیرین فیلم رو در فضای عمومی بیان نکنید، می‌نوشتم چه چیز کثیفی بود. هر چند بعید می‌دونم کسی نفهمیده باشه. در همین حد که نقد فراستی کااااااااااملا منطبق بر فیلم بود.

تا امروز فیلمی به این کثیفی و سیاهی ندیده بودم.

  • ماشیح

نظرات  (۴)

  • اسپریچو ツ
  • خیلی خیلی ممنون((:
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • اسپریچو ツ
  • چجوری به لایه های زیرین میرسین؟مباحث های خاصی رو باید بلد باشین؟
    پاسخ:
    بخشیش اینه که صرفا دیالوگ رو دیالوگ نبینیم.
    یعنی اینکه خیلی از حرف‌ها در فیلم‌ها تعمیم به جامعه‌ی بزرگتر از فیلم دارن
    بخشی دیگرش این هست که مطالعه کنیم.
    من خودم کمی مطالعه کردم. تاریخ سینما، نقد فیلم، مکاتب ادبی و ژانرهای سینمایی. شما هم بخونید حتما میتونید اینکارو انجام بدید

  • خانوم زرافه
  • معمولا فیلم نمی بینم ولی دوست داشتم یه چندتایی از این فیلم های جشنواره ای رو ببینم خوبه که اطلاع رسانی کردین ..ممنون :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    با ندیدنش اعصاب خودتون رو راحت و اسوده کردید
    دیگه صدای همشهری جوان هم دراومده!
    سلام
    ای کاش یه توضیح خلاصه ای از فیلم میدادین!
    پاسخ:
    سلام
    این رو بخونید خیلی خوب توضیح داده!

    http://www.snn.ir/detail/News/485640/1579

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی