اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

انتخابات 94- بخش اول

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در راهه

دارم به این فکر می‌کنم که:

- به کدوم دسته رای بدم که خطر نفوذ فرهنگی و کلا مسئله «نفوذ» براشون مهم باشه؟ 

- به کدوم دسته رای بدم که اقتصاد مقاومتی براشون اهمیت داشته باشه و پیرامونش کار واقعی کنن؟

- کدوم یک از این دسته‌ها کمتر از همه از رهبری به نفع خودشون خرج می‌کنن یا اصلا خرج نمی‌کنن؟

- از بین این‌ها کدوم یکی بیشتر از همه به تقوا نزدیکه و سعی می‌کنه کار دور از تقوا نکنه؟

- واژه «دشمن» واسه کدوم یک از این‌ها تعریف شده و بهش اعتقاد دارن؟

- کدوم یک از گروه‌های زیر به غرب و تمدن غربی، نگاهی رو دارن که باید داشته باشند؟ یعنی غرب زده نباشند؟

- در عملکرد کدوم از این‌ها «مردم» اهمیت بیشتری دارند و در جهت رفاه مردم تلاش کردند؟

- وابستگی اعتقادی و قلبی کدوم یک به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام و رهبری و اسلام ناب محمدی بیش از همه است؟

و....

 

1- کارگزارانِ نزدیک به آقای رفسنجانی

2- اعتدالیون نزدیک به آقای رفسنجانی {که به گزینه 1 شباهت بالای 80درصد دارند}

3- اصلاح‌طلب‌ها

4- اصول‌گراهای خاص.... امثال لاریجانی، ولایتی، ناطق نوری، باهنر و ...

5- پایداری

6- .....؟

 

 

فکر می‌کنم نگاه به این مسئله خیلی خیلی مهم باشه.

پ.ن: طبیعتا امکان انتخاب از لیست‌های متفاوت وجود داره، اما کلیت رو عرض کردم!

  • ماشیح

نظرات  (۵)

منظورم این بود که اگه کسی تو تیم اصلاح طلب ها باشه و من از صحبت ها و تفکرش خوشم بیاد بهش رأی میدم. مقید به جناح بندی نمیشم.
اگه شخص خاصی تو ذهنم بود که نمی گفتم رأی سفید.

در حالت کلی تر، با اتفاقاتی که این چندماهه افتاد به هرکی لازم باشه رأی میدم که افرادی مثل بیرانوند و حسینیان و رسایی رو نفرستم مجلس.
آره واقعا. من الان زمینه ذهنیم اینه که رای سفید میدم.
با توجه به شناختی که از نماینده های شهرمون دارم که به نظرم دسته جداگانه هستن اصلا. :/
اما اگه بخوام بین کسی که از کلمه دشمن و نفوذ استفاده می کنه واسه نفع و جناح خودش و مثلا اصلاح طلب های غیرتندرو انتخاب کنم قطعا اصلاح طلب ها اولویت من هستن.
پاسخ:
اصلاح طلب غیرتندرو 
چند نمونه نام میبری؟

هاشمی میگه زای سفید ولی از الان تعرفه رایشو به اسم گزینه های ۱ و ۲ مزین کرده :))
منظورش از سفید هم قلب پاک اکبر آقا ست
‎:D
پاسخ:
تو چه میکنی؟
میمانی یا میروی؟
  • آبجی خانوم
  • فکر کنم امسال باید به خودم رای بدم
    پاسخ:
    یعنی چی؟
    رای نمیدید؟
    سفید میدید؟

    من از الان رأی سفید رو انتخاب کردم.
    پاسخ:
    واقعا میخوای سفید بدی؟
    یا یه چی میگی؟ :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی