اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تجلی عشق

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

غمت تجلی عشق است و جزء ذات من است

در این طریق اگر جان دهم حیات من است

به موج فتنه‌ام و بیم غرق نیست مرا

که دوستی تو خود کشتی نجات من است

قسم به لحظه‌ی سیر خیالی رویت

که من به روی توام مات و خلق مات من است

ز من مپرس که در کوی ما چه آوردی؟

تمام هستی من، کوه سیئات من است

مرا مرام گدایی ندادند، ولی

گدایی در تو اعظم صفات من است

 

چگونه نام تو را بی‌وضو به لب آرم؟

که یاد تو صلوات و صلات من است

اگر تو وقت وفات از وفا برم آیی

تمام زندگیم لحظه‌ی وفات من است

 

  • ماشیح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی