اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

دعوت علنی

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

از دوران انجمن و انجمن بازیم نه تنها فاصله گرفتم که بسیار دور افتادم.

یعنی زمانی بود که تقریبا توی 7-8 تا انجمن فعالیت داشتم. بعد شد 4، بعد 3، بعد 2 و بعد هم هیچی

البته توی این مدتی که هیچ فعالیتی نداشتم، همچنان توی یه انجمن مدیر بودم و با اینکه بیش از 5 بار عمومی و خصوصی تقاضا کردم که استعفای منو قبول کنن، لطف داشتن و اینکارو نکردن. گفتن بهتر از تو سراغ نداریم {واقعا لطف داشتن} و بنابراین تصمیممون اینه تو باشی، حتی اگر انلاین نشی.

من هم نامردی نکردم و چند باری با وجود اینکه گفتم بیشتر سر میزنم نرفتم.

یعنی در مدت دو سال اخیر شاید سر جمع یک ماه هم آنلاین نبودم.

البته خودشون می‌دونن شرمنده‌شون هستم، اما واقعا نه وقتش رو داشتم و نه امکانش رو و نه بعد از اون جریانات حوصله‌اش رو.

 

دوستانِ من در انجمنِ باشگاه دانشجویان ایران، آدم‌های متعهد و دغدغه‌مندی هستن که در راستی‌شون شکی ندارم. بسیار دوست‌شون دارم و آدم‌های کار درستی هم هستند.

به دلایلی که اصلا نمی‌خوام توضیحش بدم و تمایلی هم ندارم در موردش بحث کنم، تصمیم‌شون بر این شده و تصمیم بنده هم بر این شده که اینجا بیام و بنویسم و دعوت علنی کنم اگر کسی همچنان تمایل داره توی یک انجمن گفتگو فعالیت کنه، در انجمن گفتگوی باشگاه دانشجویان ایران فعالیت کنه.

به خاطر دوستیم، تعهدم به دوستانی که 2 سال درخدمت‌شون نبودم و ....  حداقل این یه کار از دستم برمیاد این رو نوشتم و اگر حال کردید عضو شید و فعالیت کنید.

محیط خاص خودش رو داره، با آدم‌های مخصوص خودش. 

اصلا هم بد نمی‌دونم بگم که دو انجمن رو در این مدتی که در فضای مجازی بودم دوست داشتم. یکی اون‌جا بود و یکی هم اینجا. اون به آن‌چه که می‌دونید رسید و این هم‌چنان باقی است. ان شاءالله که بماند، درست و مستقیم با آدم‌های خوبی که داره.

iran-stu.com

 

 

پ.ن: دعوت بالا رو باوجود اتفاقات انجمن کذایی انجام دادم و لزومی نمی‌بینم انحرافات رو به یک‌سری چیزها دامن بزنم. شما هم نزنید لطفا.

  • ماشیح

نظرات  (۶)

  • فاطمه فاطمی
  • همیشه ادمهایی که بهانه ذیق وقت رو می آوردن درک نمیکردم...

    الان درک میکنم :|
    پاسخ:
    الان خودمم همینطوریم :D
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    ما نیز مدتی است از انجمن نویسیمان گذشته است. سر زدم و خواهم خواند.. اگر جا برای نوشته های ما داشته باشد عضو خواهیم شد.
    ممنون از معرفی تون..
    شما مدیر کدام بخش بودید و هستید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوش خواهید اومد

    تالار اسلام و ادیان

    به حکم ادب سلام وخسته نباشید

    اومدم یه چیزی تند بنویسم بر علیه شما

    ولی خط آخر مطلبت و که دیدم چیزی نگفتم


    هر جا هستید موید باشید چه اونجا چه اینجا !

    یاحق


    پاسخ:
    فقط این یک پست رو به دلایلی تاییدی کردم عزیز جان

    عضو شدیم!
    پاسخ:
    دمت گرم
    امید من به شما گفتمانی‌هاست! :D
    از همین تریبون اعلام می کنم مریدان من حق عضویت در این انجمن را ندارند!

    ‎:D
    پاسخ:
    مریدانت؟ :D
    منظورت مری.... است؟ :v

    لا اله الا الله
    اصلا مهم نیست. ادم به مری..... نفوذ نداشته باشه به کی داشته باشه؟ :P

  • حمید رایانه
  • شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل آبان 94 سامانه تازه فعال شده

    کپی شده از وبلاگ www.irancell-mci.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی