اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

ای همدم روزگار چونی بی من؟

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

ای همدم روزگار چونی بی من
ای مونس و غمگسار چونی بی من
من با رخ چون خزان زردم بی تو
تو با رخ چون بهار چونی بی من؟

 

دو روز دیگه سالگرد عموئه و همه از من و خواهر تا عمه‌ها و عمو یک حال رو داریم.

همون حالی که این یک سال با یادش داشتیم.

 

پی نوشت: با صدای همایون شجریان، گوش بدید. یک بارش خوبه

  • ماشیح

نظرات  (۴)

سلام
یادم نمیاد غیر از عموی مرحومتون برای شفای بیمار دیگه ای انقدر دعا کرده باشم...
خدا رحمتشون کنه ، محبتشون به دلم نشسته بود ، شبیه عموی شهید ندیده خودم
خدا رحمتشون کنه...

پاسخ:
سلام
لطف شما همیشه زیاد بوده. بزرگوارید
خدا عموی شهیدتون رو همنشین سیدالشهدا کنه و ما رو هم مثل عموتون شهید کنه
  • یار عبد فاطمه
  • سلام امروز سالگردشونه دیگه؟
    خدا بیامرزدشون
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله 
    خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه ان شاءالله
    خدا رحمتشون کنه...

    +اشاره به کامنت بالا، الحمدالله رجعت داریم. میشه امیدوار بود.
    پاسخ:
    خدا رفتگان شما رو بیامرزه

    ان شاءالله
    نوشت
    تندیس وفا تو هدیه داداری
    در قلب عمو مسیحا جان جا داری
    دارند هر انچه خوبان همگی
    بگذار بگویمت تو تنها داری

    بعد چند دقیقه پیام بعدیش اومد:
    مصرع اخرش اینجورم میشه باشه
    بگذار غلو کنم تو تنها داری

    به بقیه نشون دادم
    همه پیامک دادن دایی برای مام شعر بگو
    برای همه شون گفت
    برای عمه هم
    فرداش که اومد همه گفتن شعرات خیلی قشنگ بودن
    هر کی شروع کرد پز دادن که شعر من قشنگتر بود
    گفتم شعر شما کوششی بود، اما شعر من جوششی بود، از عمق وجودش عمو برای من شعر گفت
    خندیدم.اونم مطلبو گرفت.چشماش برق شیطنت زد.خندید.بچه ها گفتن اره دایی؟
    من گفتم نمیتونه بگه اینجور بوده که.خندید گفت نه


    دیوونه نیستم
    اما عجیب به برگشتنش امیدوارم
    پاسخ:
    ان شاءالله...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی