اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

اسپم دون

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

این پست ثابت است و صرفا جنبه اسپم، گفتگوی آزاد و... را دارد.

مطالب رو از پست دوم پیگیری کنید

  • ماشیح

نظرات  (۳۸)

  • شیخ مجید سلماسی بیزبولاقی
  • دو روز نبودم شهر رو ویرون کردید ‎:D

    وبلاگ خوبی داری، به منم سر بزن :))))))

    خیلی میخوامت ریفیق
    پاسخ:
    یه دانه ای :)
    کلا یه جوری شده وبلاگ
    بعضی حرفها رو فقط میشه تو وبلاگ نوشت، توی کانال نمیشه
    ولی نمیشه اینجا بنویسی.
    به حکم ادب سلام وخسته نباشید

    شهر ما شلوخ پلوخه

    من جعل نظر فی الصفحه، وجب له الجنه
    حکیم مسیح گفتمانی

    پ.ن: خداییش از اون الصلاه خیر من النوم خلیفه2ام بهتر بود
    پاسخ:
    :v
    در همون حده

    طاعاتت قبول برادر
    تو کز آپ وب خود بی غمی
    نشاید که نام خود بلاگر نهی


    تخته ش کن بخندیم دیگه ‎:D
    عیدت مبارک عهسیسم :))
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ
    :))

    قلفون ملفون :P
    چقدر جاش خالیه
    حالا که کلی چیز برای تعریف کردن دارم نیست که بشنوه!
    کاش بود و هر چی یاد میگرفتم براش تعریف میکردم
    این جلسه سر کلاس، هر چی میگفت استاد، هر چی فیلم نشون داد تو دلم هی گفتم، عمو کاش بودی
    حالا دیگه باید به عکسایی که ازت دارم دلم رو آروم کنم و صدای مکالمه مون که رو گوشی موبایلم مونده!
    چقدر جات خالیه
    خدا کنه اینثدر جات خوب باشه که شما هم بگی، اتفاقا جای شما اینور خالیه!
    پاسخ:
    اتفاقا خیلی یادش میکنم
    سلام غوغا جان
    یکی دو روز مهلت بدی چشم
    سلام
    آیا از بازدید کم وبلاگ خود متعجب هستید؟
    به سایت ما سربزنید....
    :)))
    الکی مثلا من اسپم تشریف دارم
    به حکم ادب سلام و خسته نباشید

    این شعر برای یکی از دوستان بنده است

    شاید قبلا هم شنیده باشی

    فکر کنم بخونی باهاش حال میکنی
    +++++++++++++++++++++++++++++++++
    از "باغ پسته" گرچه نصیبی نبرده ایم
    از "سبز" تا "بنفش"، فقط حرص خورده ایم


    کمتر شده است حوصله هاتان، مجال تان
    بدجور سرد و گرم شده "اعتدال" تان


    "تدبیر" اثر نکرد و فریاد می کشید
    سیگارهای "دوم خرداد" می کشید


    بازی برد-برد شما را کسی نبرد
    یعنی شبیه ما، احدی از خودی نخورد


    ما روی شاخه ی خودمان هم تکیده ایم
    سرهنگ های تازه به دوران رسیده ایم


    سرهای انقلابی ما، روی دارها
    لبخند می زنند سیاست مدارها


    برعکس خندهاش که اصلا "ظریف" نیست
    با ما کسی حریف نبود و حریف نیست


    نه، اسم روزنامه ی ما حزب باد نیست
    دیگر به "آرمان" شما "اعتماد" نیست


    آمار می دهند به ما مختصات ها
    که رو به راه تر بشود "ارتباط" ها


    ما "بی سواد"، ما به "جهنم" ، نه به درک
    ما مانده ایم و فحش شما، بی ثبات ها


    با "ابن سعدها" به توافق نمی رسیم
    جز اینکه بسته تر بشود این "فرات" ها


    از منطق "چماق و هویج" جناب تان
    تا رویکرد قمه به دستی لات ها


    با "کدخدا" قدم زدنت را شنیده ایم
    ای کاش مستقیم شوند این "صراط" ها


    "من انقلابی ام" که سرم درد می کند
    با احترام به همه ی "دیپلمات ها"
    یعنی ادم انقد سرش شلوغ میشه ازدواج کنه؟ :/
    یهو بگین مشهدم نمیام دیگه :))
    پاسخ:
    نه انقدر شلوغ نمیشه.
    سرمو خودم شلوغ کردم
    4-5 تا کار باهم برداشتم 
    تا 15ام یکی دو تاش باید اماده شه
    سر این شلوغ شده


    :))
    یهو؟
    نه وای میسم آروم اروم میگم :D
    با مراااد صحبت کردیم :)
    چقدر آذم خوبی بوده شاه!
    آی لاو یو شاه!
    به حکم ادب سلام وخسته نباشید

    قسمتی از مصاحبه ی پسر دکتر حسابی ....

    .... بدون شرح....

    تاسیس دانشگاه تهران
    رفته رفته باکمک همین دانشجویان اولین ایستگاه هواشناسی ایران را در بالای پشت بام دانشسرای عالی برپا کردیم. تاآن موقع ما مجبوربودیم، اطلاعا ت هواشناسی را از همسایه شمالی باساعت ها اختلاف دریافت کنیم و دیگر آن اطلاعات به درد نمی خورد. با راه افتادن ایستگاه هواشناسی، مشکل ورود هواپیما به ایران و بعضی مسائل علمی دیگر حل می شد.
    …پس از چندی، حکمت وزیرفرهنگ شد. به نزدش رفتم وگفتم تابیش از این دیرنشده، باید اجازه بدهید جایی درست بکنم تا خودمان دکتر و مهندس ومتخصص، تربیت کنیم. تا نیازمند خارجی ها نباشیم. طی سه ماه تلاش شبانه روزی، با استفاده از قوانین دانشگاه های فرانسه و بلژیک، طرحی برای تاسیس دانشکده تهران نوشتم. بعنوان مثال با کمال سلیقه، واژه دانشگاه را برای اونیورسیته و واژه دانشکده را برای فاکولته انتخاب کرده بودم. حکمت پذیرفت خلاصه اسم طرح شد:پیشنهاد تاسیس دانشگاه تهران.
    اما حکمت طرح را برای تصویب به نزد صدیق اعلم، رییس تعلیمات عالیه فرستاد، او نپذیرفت و گفت دکتر ومهندس کارخارجی ها ست نه کارما !
    بالاخره با پادر میانی حکمت وقتی برای دیدار با رضا شاه برایم گرفت. تمام طراح ها و آرزوهایی که در سرداشتم به اوگفتم. او پرسید این آرزوهایی که می گویید بعد از چند سال به نتیجه می رسد؟
    گفتم: طول تحصیلات در رشته های مختلف، بین سه تا پنج سال است.رضا شاه به حکمت دستورداد، قانونش را بنویسد و به مجلس ببرد.
    پس از ۳روز از ملاقات من با شاه یک حواله به مبلغ۱۰۰۰۰۰تومان برای ساخت دانشگاه تهران،از دربار برای حکمت رسید. مبلغ این حواله به قدری برای حکمت عجیب و باورنکردنی بود که حد نداشت زیرا آن روزها معروف بود که یک کوچه وخانه ها یش رابه ۱۰۰تومان می خرند! و بدین ترتیب ساختمان دانشکده فنی را براه انداختیم.

    خدیا بیست امتیاز مثبت واسه بعضی از بنده ها لحاظ کن ‎:D
    پاسخ:
    :v
    با سه چراغ روشن بصیرت!
    به حکم ادب سلام وخسته نباشید

    خدایــــــا شفــــــــا بده...

    بنده های سالمت را شفا بده!

    کسانی را شفا بده که خیال میکنند هنوز دنیا بدون آنها نمیچرخد!

    کسانی را شفا بده که خیال می کنند مریض نخواهند شد هرگز!

    کسانی را که روحشان خیلی مریض است!
    حمید معصومی نژاد
    رررررررررررررررم!
    پاسخ:
    :v
    اتفاقا پریشب داشتم فیلم تورو میدیدم.
    حمید معصومی نژادتو :D
    سلام مخصوص و گرم به صوفی عزیز
    ممنونم
    ان شاالله همیشه خبر خوش از هم بشنویم
    سلام علیکم
    برادر بزرگوار تبریک میگم بهتون ، هم به شما هم به همسرجانتون
    خیلی خوشحالم و ذوق دارم
    مسیحا جان چشمتون روشن ، ان شاالله به زودی قسمت همه مجردا

    تو وبلاگ آقای شکاری فهمیدم که ازدواج کردین
    یه زمانی تو سایت گفتمان حرفای خوبی میزدیم و ادعاهای زیادی داشتیم، از ازدواج ساده و جمع کردن رسوم غلط و.....
    حس خوبی دارم به حمدالله عالم بی عمل نشدم و تو ازدواج خودم خیلی از رسوم غلطو انداختم دور با کمک همسرم
    خوشبخت و عاشق و آرام باشید ان شاالله زیر سایه امام زمان

    احساس دین زیادی نسبت به شما و گروه گفتمان دارم و راهی هم برای جبرانش ندارم جز دعا کردن


    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوب هستید ان شاءالله؟
    بزرگوارید. لطف دارید. 

    ان شاءالله شما هم زندگی خوبی داشته باشید. زندگی ساده، سلامت و اهل بیتی.
    باز هم لطف دارید. ماکه کاری نکردیم، اما شما بزرگوارید.

    ملتمس دعا
    میگن یه روزی مسیح رو تو خیابون دیدن در حالی که دستش یه بچه بوده!
    گفتن: مسیح؟ بچه خودته؟
    مسیح بچه رو گذاشته زمین با لگد زده رفته زیر اتوبوس! بعد گفته: بچه چی؟ کو بچه؟
    پاسخ:
    :v
    خدا نهلتت کنه
  • علی نیک فرجام
  • سلام علیکم
    خوبید حاج مسیح
    روبه روشتید
    عید فطرتان مبارک
    توفیق شد یه بار دیگه وبلاگتون رو ببینیم
    خیلی گلید
    مواظب باشید
    دعا کنید برای ما
    ضمنا برای اقای مجید (مرد) و دیگر دوستان سلام برسونید
    من الغریب الی الحبیب
    ما هم از مرزهای شرق کشور سلام مردمانش رو بشما میرسونیم
    دعا کنید به ارزومان برسیم شهادت در شرق کشور...
    خیرتان مستدام
    من الغریب الی الحبیب
    پاسخ:
    سلام برادر جان
    خوب هستی شما؟
    ردیفی؟ 
    خوشحال کردی مارو
    لطف داری برادر جان. سلام ما رو برسون حتما
    عزیزی

    این جمعه با خانم میایم خونه تون!
    :))

    پاسخ:
    :))
    بچرمایید :D
    وب خوبی داری به منم سر بزن !
    چه تصویر خوبی از حضرت آقا گذاشتین ^_^

    سلام
    طاعاتتون قبول باشه ان شاالله...
    عیدت فرداتون مبارک
    التماس دعای خیر


    در مورد مذاکرات هم انتظار تبریک از بنده نداشته باشید! p:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    طاعات شما هم قبول. نماز و روزه شما هم قبول باشه
    عیدتون پیشاپیش مبارک
    همچنین

    واقع تبریک گفتن هم داره :v
    وی در مورد مطالب و افرادی که نظر گذاشته اند تصریح کرد «همه بی بصیرت و افراطی و ابله و عقب مونده و کند ذهن تشریف دارن و در رسته جاهلین دسته بندی میشن! به جز من»
    وی افزود «از این به بعد هم هر مطلبی و هر نظری، نوشته نشده محکوم به بی بصیرتی و بی تدبیری ـیست. اصلا مسیح خر است! حتی.»


    +با عرض معذرت از مسیح جونم!
    پاسخ:
    :v
    امضا
    جمعی از تندروهای محل :))

    نوکرم
    به حکم ادب سلام وخسته نباشید


    آقا را از هر طرف بخوانى آقاست....

    او تولد یافت ، جانبازى کند
    میهنم ایران ، سرافرازى کند
    او تولد یافت ، تا رهبر شود
    ما همه عاشق ، او دلبر شود
    او تولد یافت ، گردد نور عین
    برترین آقا ، پس از پیر خمین
    ما همه عمار ، او باشد ولى
    جان به قربان تو یا"سید علی"

    24 تیر سالروز تولد رهبرمون , آقامون , مولامون
    سید علی خامنه ای
    مبارکباد...
    به حکم ادب و حق شناسی اومدم بگم آفرین به تیم مذاکره کننده ی عزیز و دوست داشتنیمون


    و تبریک میگم به همه ... ان شاءالله در همه ی عرصه ها ملت ایران پیروز سر بلند باشند
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تاریخ به این تبریک شما و خوشحالی بعضی گواهی خواهد داد
    سلام
    اقای هاشمی چه سوال قشنگی پرسیدن
    ایا یعنی اون سلامه مجبوریه؟
    یا
    بقیه با حکم بی ادبی سلام میکنن؟
    یا وجه سومی داره؟
    سلام
    تبریک برادر جان
    خوشبخت و سعادتمند باشی

    ...........................
    بسی خندیدم.این بچه از بابا میپرسه
    دایی!سروان یعنی سر یک؟
    پاسخ:
    سلام خواهر جان
    ممنون
    ان شالله

    دست راستم پشت سر این سه تا کلنگ مجازیک
    گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی....


    ان شاءالله با بصیرت تیم مذاکره کننده عزیز وشجاعمون وصبر داشتن امثال شما وبا دعاهای امام زمان ورهبرحیدریمون نتیجه هم قاطع خواهد بود


    عجب جمله ای گفتم

    تکبیر.....


    «الله اکبر»

    «خامنه‌ای رهبر»


    «مرگ بر ضد ولایت فقیه»


    «مرگ بر امریکا، انگلیس، اسرائیل و ...» مرگ بر هر کس که بی بصیرته


    یاعلی

    باز هم مثل همیشه به حکم ادب سلام وخسته نباشید...


    آقا جان شما که در همه ی زمینه ها ورود میکنی و یه چیزی مینویسی

    حیف نیست درباره ی این جمله ی دکتر ظریف هم یه چیزی ننویسی... واقعا حیف نیست...

    (هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکنید)


    واقعا دم دکتر ظریف با این جواب کوبندش گرم


    اینم صحبت های حاج آقا محمود کریمی در شب 23 رمضان امسال

    http://blog.fotros.ir/archives/2988

    پاسخ:
    سلام علیکم
    چرا تو همین کامنت شاید خوب باشه بنویسم
    افرین. دم غیرتش گرم. حال داد اینکارش


    موضع گیری قاطع خوبه، اما نتیجه نهایی باید قاطع باشه!
    سلام
    با تسلیت این ایام میشه یه سوال بپرسم از آقای غوغا؟
    میخواستم ببینم به حکم ادب سلام یعنی چی؟ کنجکاو شدم بدونم.

    متشکر.
    پاسخ:
    سلام دادداش جان


    به حکم ادب سلام

    به حق مولا امشب برای شفای همه ی کودکانی که سرطان دارند و جلوی چشم پدر ومادرشون دارند آب میشوند یه صلوات و یه حمد و سوره بخوانید
    پاسخ:
    سلام برادر عزیز

    خدا خیرت بده
    آقاجان این شعری که من اینجا نوشتم به به نداشت گریه داشت
    آن پهلوانی که غرورش را شکستند

    انا الیه راجعون تکرار می کرد
    پاسخ:
    به به...
    به قول عربها نعزیکم باستشهاد امیرالمومنین علی علیه السلام
    از وبلاگ من هم دیدن کنید :))
  • یار عبد فاطمه
  • مطالب هر دو وبلاگتون بسیار عالیه
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید شما. ممنون
    ان شاءالله به وبلاگتون سر میزنم
    به حکم ادب سلام وخسته نباشید

    یل صفین و جمل یکه سوار عرب است
    رجز حضرت سقاست حسن را عشق است


    میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر شما وخانواده محترم تبریک وتهنیت باد...
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون من هم به شما و خانواده تبریک میگم

    و خوبی داری! به منم سر بزن :))
    صفا کردم برادر
    خدا حفظت کنه
    سلام
    ممنون
    اسپم دون خواستم توش اسپم کنم دلم امشب گرفته بود
    اما حالا که دوبار نوشتن و پاک کردم میبینم فقط بودن مکانشم کافیه
    حتی اگر چیزی توش نوشته نشه
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    هرچه میخواهد دل تنگت بگو

    قال سید :v
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی