اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

حاشیه ای بر سخنان

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

صحبت کردن در مورد مسئله هسته‌ای، صحبت‌های رهبری و... وقت زیاد و حوصله می‌خواد که الان ندارم.

خصوصا با این کیبورد که سه بار باید پاک کنم

خلاصه اینکه بعداز صحبت‌های رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین کشور، نظرم همچنان همون چیزی است که قبلا بوده.

اینکه مثلا صحبت رهبری در مورد اینکه مذاکره کردن فقط حرف زدن نیست، تو مذاکره یه چیزی باید داد و یه چیزی گرفت خیلی صحبت خوبی بود. این رو یک ماه قبل از عمو شنیدم و البته حرفی نبود که مخالف باشم. بلکه حرف شنیدنی خوبی بود.

اما در دید کلی من تاثیری نذاشت که بگم غلط کردم خدایا ببخشید و ...

یا بسیار ابله و جاهل هستم و در گمراهی دست و پا می‌زنم {مخصوص غوغا که حال کنه}، یا اینکه صحبت‌ها دقیقا همون چیزی بود که انتظارش رو داشتم با مقداری تقویت مضاعف!

 

در یک جمله:

نقد دارم، دلواپسم، مذاکره کننده‌ها رو خائن نمی‌دونم و امیدوارم با درایت و هوشیاری در این گام نهایی بتونن جبران مافات کنن.

ان شاءالله

  • ماشیح

نظرات  (۴)

به حکم ادب سلام


باز خدا رو شکر اعتراف کردی


یادمه میخواستم استخدام یه اداره ای بشم به یکی از مسئولین اداره جات نظام مقدس جمهوری اسلامی رو زدم.. ایشون که بقول خودش ارادت خاصی به حقیر داشت... صادقانه اعتراف کرد بذار اول اطرافیان دوستان وآشنایان تو اداره جا بزنم بعد نوبت شما میشه

حکایت تو هم مثل اون رییس اداره شده درسته کج فهم بودی ولی صادقانه اعتراف کردی

ولی میبینم تو نظرات هنوز بعضییا دو هزاریشون کجه.... ان شاءالله اصلاح میشن به حق مولا....

یاعلی







پاسخ:
برادر جان
دوره بحث کردن من و سر و کله زدنم تموم شده
اون هم توی این شب‌ها که حداقل 1درصد سعی می‌کنم بیشتر به خدا نزدیک بشم

اگر بسته شدن فلان سایت به خاطر من بوده، این مایه افتخار منه.
چون به جایی رسید که باید بسته میشد
اگر هم نیست، باز خوشحالم بسته شده چون باید بسته میشد
هرچه هست گذشته و برای من هیچ جایگاهی نداره

ان شاءالله این ایام ادم بشیم
شما هم دعا کن مارو
برادر هاشمی واقعا اینقدر مساله پیچیده ای بود که حتما آقا باید میگفتن تا شما متوجه بشی؟
خوشبختانه رهبر عزیزمون تجربه کار اجرایی دارن و میدونن که آنچه در تئوری هست را بخوای عمل کنی در یه عرصه کلان چقدر سخته و خوب ما هم میدونیم و اتفاقا تجربه دیپلماتیک هم دارند ولی تا اونجایی که افراد آگاه و کارشناس و مجرب نقد کردن این آقایون هم تئوری و هم عملی سر پریدن از این دایو مشکل دارن ...

خیلی آدمای نازی هستن ولی خوب یه گیر و گورهایی دارن دیگه والا آدم هر چقدر هم گرفتار مسائل دیپلماتیک باشه خودی ها را نمی کوبه دشمن را حلوا حلوا کنه...بلکه حتی برعکس...

الله اعلم


پ. ن. : یاد فیلم مستربین افتادم اومده بود استخر از این سرسره فیلی ها بازی می کرد دید دو نفر اونطرف دارن از یه دایو میپرن تو استخر ...اومد کلاس بزاره ادای اونها را دربیاره رسید لبه دایو کپ کرد...
پاسخ:
سلام تولا جان
طاعاتت قبول

ممنون از نظرت
من یه برهه کوتاهی این اشتباه رو کردم که پیش خودم، نه اینکه جایی گفته باشم و مدیون شده باشم، با حرف این و اون فکر درستی درباره مذاکره کننده ها نداشتم ولی بعد این حرف ها واقعا حافظه من قد نمیده کسی/کسانی از دولتی ها رو که آقای خامنه ای تو یه سخنرانی انقدر با شدت ازشون تعریف کرده باشن. جالب ترین قسمت برای من، قسمتی بود که مثال شیرجه زدن و از دور نگاه کردن رو زدن که باعث شد دوباره از یه دید دیگه به این تیم مذاکره کننده نگاه کنم واقعا.
پاسخ:
دیدار دولت خاتمی در سال 83 با حضرت اقا رو بخون.
این یه نمونشه که من یادم میاد
خواستم یه چیزی بگم، دیدم الان وقتش نیست!
۲۵ سال دیگه میگم که آب از اسیاب افتاد


فرق من با تو اینه که من اینا رو خائن می‌دونم از نوع غیرمستقیم
شبیه ابوموسی اشعری
پاسخ:
از بی بی سی میگی یا voa؟ :D :))
اصلا تا اون موقع خودمون شبکه میزنیم :P
من رییس شبکه میشم تو کارشناس!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی