اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

درخواست از قوه قضائیه

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

مهدی هاشمی به 10 سال زندان محکوم شد.

از قوه قضائیه در‌خواست می‌کنم من رو این 10 سال توی همون سلولی که ایشون زندانی هستن، زندانی کنن!

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

  • فاطمه فاطمی
  • دههههههههههههههههههههههههههههه سال ؟!

    :|
    پاسخ:
    خیلی زیاده میدونم :D
    مهدی هاشمی رو به خاک و خون کشیده قوه قضاییه
    بسش نیست؟!
    انصاف داشته باشید!
    عدالت داشته باشید!
    اینم قوه قضائیه مون شده قوه غذائیه.
    مسئول اجرای عدالت تو کشور :/
    پاسخ:
    عدالتشون فقط به اطرافیان احمدی نژاد میگیره
    دو ساله م.ه م.ه میکردن. روز اولی که بقایی دستگیر شده اونم با اتهام اژه ای اومده میگه آقای حمید بقایی
    برای اینکه ثابت کنن از اطرافیان احمدی نژاد بوده، والا چه مرض دیگه ای دارن؟
    البته که اطرافیانش لیاقتشون همین زندان هم هست، اما قوه قضائیه حال ادمو بهم میزنه دیگه

    عدالت خوبه واسه بچه همسایه
    میترسن آقا خان بچشونو بخوره!
    دوباره زودتر از من زنبیل گذاشتی؟
    پاسخ:
    زن بیل؟ :D
    میشه منم بیام؟ :دی
    منم قول میدم تو تغییر دکوراسیون و عوض کردن آب استخر و از این قبیل کارا کمک کنم ضمنا" تو ظرف شستنم به مجید کمک میکنم :دی
    پاسخ:
    تو هم بیا
    شدیم 4 نفر 
    سلول 4 نفره
    منم میام!
    قول میدم ظرفا رو من بشورم!‌ زمین رو هم من جارو کنم

    :/

    احمقا مردم رو مسخره کردن :|
    پاسخ:
    تو نباشی که نمیشه :v
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی