اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

عموی مجازیــــک!

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

بالاخره عمو رضایت داد فعالیتی در فضای مجازی داشته باشه.

فعلا نوشته‌ها رو برای من می‌فرستن توی وبلاگ قرار بدم، ان شاءالله بعدا خودشون وارد می‌شن.

از این به بعد می‌تونید نوشته‌های محمدرضا ابوالحسنی رو در وبلاگ هرج و مرج مطالعه کنید.

 

 

اون‌هایی هم که عمو رو نمی‌شناسند....

نمی‌شناسن دیگه!

  • ماشیح

نظرات  (۵)

احسنت...
خداحفظشون کنه
پاسخ:
قربونت
اگر بخوام محمدرضا ابوالحسنی رو برای دیگران معرفی کنم میگم
کسیه که تو تمام حرفها، اظهار نظرات و نوشته هاش بسیار بسیار سعی میکنه تقوا رو رعایت کنه حتی اگر طرف مقابلش از لحاظ عقیده 180 درجه باهاش فرق کنه
کسیه که وقتی چیزی رو نمیدونه و در اون مورد ازش سوال کردی راحت میگه نمیدونم
و اگر اشتباه کنه خیلی راحت میگه من تو این مورد اشتباه کرده بودم
پاسخ:
ها
واقعا همینجوریه
مشدیه
بچه حزب اللهیه
یکم بگو بدونیم خب ...
ما که نمیشناسیم ایشون رو!

چقدر مطلب گذاشتی توی وبلاگت همشو خوندم اما
یه روز دیگه باید بیام همشو نظر بذارم D:
میدونی که من از اظهار نظر کردن خوشم میاد ...
پاسخ:
چند تا کتاب نوشته
چند تا مستند ساخته مثل درس‌های یک جنگ پست مدرن یا متن بازی انگلیسی
ویراستار کتابای شهید اوینی توی نشر ساقی بوده
و... :D

اره اظهار نظر کن 
  • مجید با مدیریت جدید
  • راستش رو بگو چجوری مخشون رو زدی؟ D:

    ای یهودی! باید رائفی پور رو بندازم به جونت :))

    علم رو بیاموزیم، چه بهتر که از عموجان باشه :)
    خیلی خوشحالم که تجربیات و علمشون رو در اختیار بقیه میذارن.
    پاسخ:
    فکر نکنی عموی من میاد دگم بازی درمیاره ها، خیلیم اعتدالیه :))
    یه کاری میکنه ناامید شی :P

    رائفی پور جونم :D
    خیلیم عالی D:
    خدا حفظشون کنه.
    از این آثار که ذکر کردین فقط بازی انگلیسی رو دیدم.
    پاسخ:
    اون چند خطم به خواسته خودش حذف کردم :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی