اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

با «کمیل» مولا

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

«کمیل» به اندازه‌ی خود مولا عظمت دارد، مظلومیت دارد، غربت دارد و تن آدم را می‌لرزاند. 

کمیل مولا چیز عجیبی است...

 

یا اِلهى وَسَیِّدِى وَمَوْلاىَ وَرَبّى صَبَرْتُ عَلى عَذابِکَ فَکَیْفَ اَصْبِرُ عَلى فِراقِکَ

وَهَبْنى صَبَرْتُ عَلى حَرِّ نارِکَ فَکَیْفَ اَصْبِرُ عَنِ النَّظَرِ اِلى کَرامَتِکَ

اَمْ کَیْفَ اَسْکُنُ فِى النّارِ وَ رَجاَّئى عَفْوُکَ

 

 اى معبود و آقا و مولا وپروردگارم من بر عذاب تو صبر کنم، اما چگونه بر دورى از تو طاقت آورم

و گیرم که اى معبود من حرارت آتشت را تحمل کنم اما چگونه چشم پوشیدن از بزرگواریت را بر خود هموار سازم

یا چگونه در میان آتش بمانم با اینکه امید عفو تو را دارم.

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۱)

  • مجید با مدیریت جدید
  • امام علی اینا رو میگه تو این دعا، واقعا ما چی داریم واسه گفتن؟
    پاسخ:
    هیچ!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی