اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

کتاب آسیا در برابر غرب

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

کتاب «آسیا در برابر غرب» داریوش شایگان
اولی که شروع کردم بخونم برام خسته کننده بود. من که 100-150 صفحه رو یه کله می‌خونم، 30 صفحه کتاب رو توی 3 روز خوندم و چندین بار هم بینش چشمام بسته شد.
اما امروز به جاهایی رسیدم که واقعا منو هیجان زده کرد و با شوق بیشتری کتاب رو ورق زدم.
حس جالبی بود.

 

پی نوشت: در مورد رادیوانقلاب هم تصمیم جدی دارم، ان شاءلله بزودی... مشکل هست یه خورده

  • ماشیح

نظرات  (۶)

صدای هرکی فرکانس و دامنه ش یه عدد خاصیه، تو اودیشن هم فکر کنم می شد فرکانس و دامنه صدا رو عوض کرد، پس فکر کنم روی کاغذ بشه صدای منو تبدیل به صدای شهرام ناظری کرد :v
البته روی کاغذش رو می تونم بگم، در عمل بلد نیستم D:
جدی تا چه حد میشه تغییر داد؟ چون صدا رو میشه به عدد و رقم تجزیه کرد دیگه. تا حالا توجه نکرده بودم D:
پاسخ:
میشه تا یه حدی تغییر داد که صدای تو به  شهرام جزایری تبدلی شه :v
منم توجه نکردم
چیز جالبی گفتی دمت گرم
یه صوت از خودت بفرست

  • مجید با مدیریت جدید
  • منظور علی از «ارزش داره ازت بگیرم بخونم ؟» همون «قطرش خوب هست زیر میز بذارمه»

    D:
    پاسخ:
    همون :D
    میفهمه انگار :))
    ارزش داره ازت بگیرم بخونم ؟
    البته اینقدر کتاب نخونده دارم توی خونه که نمیدونم کی نوبت این برسه!
    حالا سیاسیه کتابش یا تاریخیه یا فلسفیه؟
    پاسخ:
    فلسفه است

  • مجید با مدیریت جدید
  • من صدام خوب نیست وگرنه کمک میکردم جملات کتاب هایی که خوندم و خوندی و خوندیم رو به صورت رادیویی بذاریم

    پاسخ:
    صدای منم خوب نیست
    افکتو واسه همین گذاشتن :v
    از محسن یگانه کمتری؟ :P
    من هروقت که کتابی خسته م کنه یا وسط خوندنش خوابم بگیره عذاب وجدان می گیرم که نکنه سطح فکر من انقدر پایین اومده که نمی فهمم کتاب رو :|

    هنوز نتونستم جز یکی از کتابای نمایشگاه رو بخونم.
    پاسخ:
    من یکیشو خوندم
    دومیم
    ولی کلا امسال خیلی بد دارم کتاب میخونم
    اینجوری کتاب میخونی بعد وقتی رئیس جمهور میگه یک مشت بی سواد از من انتقاد میکنن میگی نه!
    واللا
    :)
    پاسخ:
    :D
    راست میگه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی