اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

یمن

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

نمی‌دونم انتشار این عکس توی وبلاگ من چقدر رسانه‌ای است و چه قدر به درد یمنی‌ها می‌خوره، {به کار رسانه‌ای اصولی و درست در این زمینه اعتقاد دارم} همچین نمی‌دونم این «پوستر» چقدر پوستر حساب میشه، اما خب امروز زیاد از اینجور تصاویر می‌بینم و وقتی نمی‌سازی یه عده از عزیزان فکر می‌کنن بلد نیستی و «چلمن» تشریف داری!

یکی دو تا طرح زدم که خودم بدونم در این اندازه‌ها فتوشاپ و طراحی و پوسترسازی بلدم {البته اگر این‌ها رو طراحی یا پوسترسازی بدونیم}

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

اینطور که من می فهمم برای یک طرح خوب علاوه بر تسلط بر تکنیک، خلاقیت هم لازمه..در واقع نقش خلاقیت بسیار برجسته تر از تکنیکه...

:)
پاسخ:
درسته صد در صد
خلاقیت خیلی مهمه
به حکم ادب سلام وخسته نباشید

برای یک فرد آماتور بدک نبود
پاسخ:
:D
سلام علیکم
وای ممنون
خیلی بهم روحیه دادین!
احسنت یا شیخ
اهلا و سهلا.


دارم کلاس عربی میرم
عربیم خوب شده؟
پاسخ:
ترکوندی :v
نه آخه سمت راستی بزرگ تر بود، گفتم شاید منظورتون تحریف رسانه ای و این چیزاست.
که تو رسانه های خارجی نشون نمیدن و...

در هر حال خوبه.
اون فیلم های 10 ثانیه ای هم خوب بودن.
پاسخ:
قربانت
نه هنوز به اون سطح نرسیدم که در لایه های پنهان حرف بزنم :v
نکته ی خاصی تو بزرگ بودن دود انفجار سمت راست هست؟
من متوجه نشدم اگه همچین چیزی هست.
پاسخ:
:))
رائفی پوریسم شدیا
نه والله
به انفجارش دست نزدم :D
  • مجید با مدیریت جدید
  • خدا قبول کنه
    پاسخ:
    ان شاءالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی