اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

یا من ارجوه لکل خیر

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

به حق دعای زیبای ماه رجب

دعا کنید من و بقیه رو. دعا کنیم هم‌دیگه رو در این ماه بسیار خوب.

رجب ماه عظیم و پر برکتی است که عقولی چون من توان درکش رو ندارن. 

اگر از شب زنده‌دارها و روزه‌دارهای این ماه هستید، برای عاقبت به خیری دعا کنید

و برای تعجیل در فرج و سلامتی رهبری و تعالی کشور.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من ارجوه لکل خیر

و آمن سخطه عند کل شر

یا من یعطی الکثیر بالقلیل

یا من یعطی من لم یسئله

.

.

.

حرم شیبتی علی النار...

 

پی نوشت: بخواهیم از خدایی که «در هر خیری به او امید داریم»

  • ماشیح

نظرات  (۳)

  • سعادت سلیمانی
  • من عاشق این نیایشم...

    التماس دعا
    پاسخ:
    التماس دعای فراوون
    التماس دعا
    پاسخ:
    ملتمس دعا
  • مجید (با مدیریت جدید)
  • تو نیز!
    پاسخ:
    هاه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی