اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

کُلَنگ

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

باغچه گوشه‌ی خونه مونده بود که می‌خواستن سبزی بکارن.

هی گفتن تو بیا کلنگ بزن. منم بعد کلی اینور اونور کردن رفتم کلنگ رو بردم بالا اولین ضربه رو که زدم آب جوشید.

لامصب یه لحظه حس کردم روح بابابزرگم توم حلول کرده و به آب رسیدم، ولی بلافاصله فهمیدم گاومون زاییده

لوله کش ابله به فاصله 15 سانتی باغچه لوله آب رد کرده

یه جوری آب اومد بالا خودم فکم افتاد.

بعد که آبو بستم و اونجا رو کلا کندم دیدم اندازه بند انگشتمم لوله سوراخ نشده بوده.

 

خلاصه که 50 تومن ضربه من و حماقت لوله کش خونه خرج برداشت.

شما اگه خواستید باغچه بکنید با چنگال بکنید که یه وقت گیر لوله کش ابله نیوفتید.

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

لوله کش ابله نبود..........................


خوب توجه کنی میفمی ابله کیه.....


آدم با کلنگ سبزی نمیکاره .....!!!!!


تا حالا باغبونی نکردی دیگه اگر این کاره بودی ابتدایی ترین کارهای باغبونی رو لااقل بلد بودی



یه ضرب المثل نمعروف میگه...


(کار نکرده برای جون بلاست)
:v
لوله کش تازه کار بوده بنده خدا.
حالا من حرکت نسبتا مشابهی رو با دیوار و سیم برق توش کردم، با این تفاوت که قصد سبزی کاشتن نداشتم، دیوار رو سوراخ میکردم :))
پاسخ:
کلا قصد نداشتی :v الکی سوراخ میکردی
سبزی نه، کدو
سلام
نظرت در مورد اون پیشنهادم که گفتم حالا که لوله رو درست کردیم چند جاشو سوزن بزنیم ابیاری قطره ای شه چیه?شکلک خودم
بابا از اون نگاههای عاقل اندر بهم کرد
که سفیهشو باید بذارن اینور


اما کودک درونم از جوشیدن اب خوشحال بود. حس کردم یه چشمه اب پیدا کردیم.چه لحظه باشکوهی بود انصافا
خدا منو ببخشه اما یکی از بهترین لحظات زندگیم بود وقتی اب اونجور جوشید

پاسخ:
اره بعدش از پیشنهادت بدم نیومد
ولی جرات داری به بابا بگو :v
:))
تو محشوری :v

حالا ما چهارشنبه سوری تو خرابه آتیش کردیم
اخراش دیدم صدای فـــــــــــــس میاد و از آتیش بخار بلند میشه
زن داداشم رفت عقب فکر کرد چیزی انداختم تو آتیش
یکم رفتم جلو تر فکر کردم به نفت خوردیم‌ :))

بعد آتیش رو زدم کنار دیدم لوله آب تو فاصله ۱ میلی متری از زمین اندازه سر سوزن سوراخ شده :/

بعد رفتم از جعبه ابزار یه پیچ آوردم کردم تو سوراخ و تا ته سفت کردمش .
از روز اولش هم بهتر شد :v

پاسخ:
:v
مرد حسابی خودت داری میگی فاصله 1 متری

به جان خودم فکر کنم 20 سانتم از زمین فاصله نداره
اونم تو باغچه
یعنی یه جوری آب پیچید تو باغچه فکر کردم به چاه رسیدیم :v
سلا م علیکم
باشه چشم حتما دقت می کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی