اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

Breaking Bad

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

انا اوصیکم شما رو به دیدن این سریال {البته اوصیکم دو سه نفر خاص رو، بقیه نبینید چون صحنه‌های خشن زیاد داره}

اونایی هم که دوست دارن سریال ببینن، اما کارشون درسته و تقوا پیشه می‌کنن و به خاطر صحنه‌های نامناسب قید دیدن سریال رو زدن، از سایت سانسور میتونن سریال و فیلم‌های روز دنیا رو سانسور شده ببینم.

  • ماشیح

نظرات  (۴)

اینکه شونصد تا فصلش گذشته ....
از کار و زندگی میفتیما
.
.
.
.
مثلا الان بیکار نیستم !! :))

برادر هاشمی من از کجا ببینمت خب !
بده به مجید من از اون میگیرمش :))
یا بیا قم دو شب مهمون حضرت معصومه باش فیلمارو هم بیار
آره بابا.
خیلی خوبه سریالش. به شیخ گفتم ببینه گوش نکردن D:
پاسخ:
شیخ ببین :D

دانلود نکنین من بهتون میدم بزنین. ها؟ D:
خیلی مشدیه.
پاسخ:
داریش؟ دیدی؟
 :D
نه تا تو بیاری و بعد بخوایم برگردیم دیر میشه دیگه معتاد شدیم :v
دارم رو حرفت حساب میکنمااااا
حجمم خراب نشه مسیح!
پاسخ:
دانلود نکن بهت میده :v
من خوشم اومد. 
ببینش. دو قسمتش رو ببین. بعد اگه نخواستی نبین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی