اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

رخ دیوانه

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

اونقدری که ابوالحسن داودی بی‌حیا است توی ساخت یک فیلم، فکر نمی‌کنم هیچ کارگردان هالیوودی بی‌حیا بوده باشه.

فاجعه است

واقعا به معنای واقعی کلمه سرخ شدم و حس کردم بقیه هم سرخ شدن

از خجالت

  • ماشیح

نظرات  (۲)

  • زهرا هاشمی
  • چقدر با دیدن این فیلم به حال خودم و خودم و خودم تاسف خوردم
    پاسخ:
    واقعا
    خیلی مسخره است. این فیلم شده بهترین فیلم سینمای جمهوری اسلامی ایران
    «جو»ـه دیگه. می گیره، وقتی هم بگیره طرف از صاحب خود سبک جلو می زنه :/
    البته فیلم رو ندیدم من.
    پاسخ:
    کاش توی تقلید از غرب هم درست عمل میکردیم
    به معنی واقعی کلمه خجالت کشیدم امروز

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی