اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

شیطنت صدا و سیما

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

راهپیمایی 22 بهمن شبکه 5 مصاحبه‌ای رو پخش کرده که یه خانم برای آقای رفسنجانی آرزوی مرگ میکنه

من البته از آقای هاشمی دفاع نمی‌کنم، اما این کار رو درست نمی‌دونم به این شکل.

چیزی که برای من جالب بود و بعد از مشاهده مجدد فیلم فهمیدم اینه که توی دست چند نفر شناسنامه است و تقریبا یقینا اون فیلم مربوط به راهپیمایی نیست، مربوط به انتخابات بوده و نه تنها یهویی نبوده که با برنامه از صدا و سیما پخش شده!

 

من البته این اقدام و اقداماتی مثل ممنوع کردن عکس فلانی و عدم انتشار پیام حضرت آقا در تسلیت به آقای احمدی نژاد رو تو یه راستا میدونم!

من سیاست می‌دونم، سیاست حماقت!

 

پی نوشت: شایدم خیانت!

  • ماشیح

نظرات  (۳)

  • تایپـــ ــــیست
  • واقعا؟ O_o
    میشه لینک در این مورد بدید؟
    پاسخ:
    لینکشو خصوصی میکنم تو وبلاگتون دوست عزیز
    :|

    مسیر قضایی؟!!! در این حد یعنی؟!! پس تلویزیون چی چی میگفت؟!!! واس کی میگفت؟!!
    پاسخ:
    نمیدونم والا.
    خبر ندارم قضیه تلویزیون چیه.
    سلام
    بابا مگه نگفتن این واس صحنه چند سال پیشه و الان تو شبکه های اجتماعی پخش شده به اسم امسال؟!!!
    تلویزیون گفت ها!
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم پنجشنبه تلویزیون ندیدم. اگه اینجور باشه درسته، ولی تا جایی که میدونم مسئله رو بردن توی مسیر قضائی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی