اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

شهرداری کی هست؟

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

دلم می‌خواست طرحم رو یه جوری برسونم دست شهاب مرادی.

نمی‌دونم اخلاقش چطوریه؟ اما آدم دغدغه‌مندیه. نهایت می‌خونه و پاره می‌کنه. مثل جاهای دیگه، اما عوضش من کاری که باید می‌کردم رو کردم.

 

اعصابم بهم می‌ریزه از این وضعیت.

ترجیحا یکی پیدا شه که با آقای شهاب مرادی ارتباط داشته باشه، یا با دکتر قالیباف.

  • ماشیح

نظرات  (۴)

سلام
حالا طرحه چیه؟
پاسخ:
طرحی برای گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی
رسانه ای هست
شهاب مرادی قبل از اینکه سمت و پست و مسئولیت داشته باشه یه روحانیه و بنظرم در شان یه روحانی نیست که بگیره یه برگه رو نخونده و بهش فکر نکرده پاره کنه! اونه یه کسی مث شهاب مرادی!
پاسخ:
آره. کلی گفتم.
آدم مشدی ایه اتفاقا.
منتها بعضی چیزها فیس تو فیس شدنش خیلی از اینترنتی شدنش بهتره

داداشم قالیباف :v
دیدینش از طرف من یه بار بزنید رو شونه ش و بگید کارت خیلی درسته D:


فکر کنم همونطور که خانم بانو (ترکیب عجیبی شد!) گفتن صفحه اینستاگرام شهاب مرادی رسمی و واسه خودشون باشه.
پاسخ:
بهش میگم یه بنده خدا هست گفته به سردار خلبان دکتر بگو لایک داری ;v


اره اینستاگرامشو که دیدم. سایتشم میشه بهش پیام داد.
دنیای مجازی نابود میکنه اصل مطلب رو.
شما می تونید از طریق صفحه اینستاگرام استاد باهاشون ارتباط برقرار کنید ...
پاسخ:
ممنون
بله دیدم اینستاگرام و سایتشون رو
حالا ببینم تصمیمم چیه. اگر حضوری بود که خیلی بهتر بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی