اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

مثل سگ

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود به رویترز گفت: «ژنرال ایرانی که در حملات هوایی اسرائیل در سوریه کشته شد، جزو اهداف نبوده و اسرائیل گمان می‌کرد که شبه‌نظامی‌های رده پایین را هدف قرار داده است.»

 

مثل سگ ترسیدن!

 
  • ماشیح

نظرات  (۶)

  • مریم السادات
  • چون قبلا ازتون پرسیده بودم گفتید کپی اینجور پست ها اشکال نداره
    کپی کردم و اطلاع دادم بهتون اگه راضی نبودید پاک کنم
    پاسخ:
    نه گفتم که اشکالی نداره

  • مریم السادات
  • با اجازه کپی کردم
    پاسخ:
    خواهش میکنم. ما که اجازه میدیم، و خوشحالم میشیم که کسی کپی کنه

    ولی یا اجازه میگیرن و بعد کپی میکنن، یا دیگه کپی بدون اجازه میکنن. این بااجازه کپی کردم رو من هنوز نفهمیدم یعنی چی!
    :) عکسه چه قشنگه! اصن حق مطلب رو ادا کرده :)

    بارالها
    هر چه سریعتر نابودشان بفرما... :)
    پاسخ:
    ها دمت گرم
    بیر دانه ای
    منم با مجید هم نظرم
    پاسخ:
    خودمم همینطور
    دارن میگن "چیز" خوردیم، حواسمون نبود به خدا!
    -_-
    کاش این بار یه سره شن به حول و قوه الهی :/
    پاسخ:
    اره

    هرچی از اینور جمع میکنیم از اونور میریزیم تو جوب آب!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی