اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

حرفی که در دهان سیدحسن نصرالله گذاشته شد

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

عبارت معروف «بکلمتین جهزوا ملاجئکم» رو این چند روز حتما شنیدید. خود من تا ظهر توی وبلاگ گذاشتم.

البته من تنها به این دلیل گذاشتم که شخصا از خروجی سایت «المنار» دیدم. المنار شبکه رسمی حزب الله هست و من با دیدنش مطلب رو منتشر کردم.

اما امروز متوجه شدم این جمله رو سید حسن نصرالله نگفته!

یک جمله دیگر هم معروف شده که «لیس اسمی حسن» یعنی اینکه اسمم حسن نیست اگر.... این رو هم سیدحسن نگفته!

حالا اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری به دست بیارید، این رو بخونید.

 

قالب نیوک لیدر نیاز به ویرایش‌هایی داره و هنوز کامل نیست. تا جمعه ان شاءالله کامل میشه. رنگ‌بندی، چینش صفحه، دکمه‌های پلاس و ...

 

کنفرانس فردا رو اماده کردم. امیدوارم چیز خوبی از آب دربیاد و حداقل اگه معمولی میشه، بد نشه.

الان نمی‌دونم چیزی قراره بگم و مثلا پست دیگه‌ای بزنم یا نه.

 

فعلا

همین!

 
  • ماشیح

نظرات  (۳)

نچ! من انتظار داشتم قبلش درمیاوردی :))
مسیح؟! من به تو اعتماد کردم! گفتم میری دنبال سند یه حرفی میگردی بعد میگی! تو هم بدون سند حرف زدی؟!! نچ نچ نچ :))
پاسخ:
ای بابا به کیم اعتماد کردی
:v

دیگه سند از المنار موثق تر؟
مرد حسابی باید الان به این فکر کنی که این رفته ته قضیه رو دراورده فهمیده المنار هم چرت زده :D
لینک پست را بذار ای برادر!
۲ سال دیگه که بیام وبلاگت و رو لینک کلیک کنم از کجا اون پست رو پیدا کنم آخه؟ :/

و اما در مورد عزم پیگیری و روحیه جوانمردیت که به اعتراف منجر شد باید یه ناهار مشتی بهت بدم!

در مورد کنفرانس و کلاس فردا هم باید بگم که گویا برگزار نمیشه :))

بگیر بخواب :v

پاسخ:
حلت بفنائک
ویرایش کردم.

من عهد کردم اگر اشتباه کردم بگم :D {حال میکنی چه خوبم}

چیو بگیرم؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی