اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

من و رفیق سرباز

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

چند روز قبل زنگ زده می‌گه می‌تونی سه تا کلیپ درست کنی در مورد جنگ نرم با صحبت‌های حضرت آقا؟

می‌خوام بدم به واحد جنگ نرم پادگانمون.

چون بچه باحالیه، دوست نداشتم بگم وقت ندارم و گفتم تا سه شنبه به من وقت بده.

الان به این فکر می‌‍کنم که چی بسازم دقیقا؟

چند تا عکس بذارم پشت سر هم؟
بشینم دنبال فیلم بگردم؟

برم اول اخر یه کلیپو کات بزنم لوگوی اون پادگان رو بزنم اولش؟

 

نمی‌دونم چه باید بکنم.

 

 
  • ماشیح

نظرات  (۱)

به من گفت بزن!
با دکمه خوش گذشت آشناش کردم :))

آدرس آپارات و یوتیوب دادم
گفتم زیاده


میگه از نصر چیزی نداری تو هاردت :|
پاسخ:
من از نصر دو تا فایل دارم توی هاردم، کیفیتش کمه
به این شانس!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی