اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تبت یدا ابی لهب

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ

انا لله و انا الیه راجعون

 

قلب‌مان درد می‌گیرد وقتی «بی‌شرف»‌های فرانسوی، برای چندمین بار چهره‌ی توهین آمیز بزرگترین نور الهی، یعنی «شما» را می‌کشند.

اذیت شدیم...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تبت یدا ابی لهب و تب...

 

 

 

توهین به ساحت قدسی مهربانترین فرستاده خدا، پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله و سلم بر عاشقانش تسلیت باد.

 
  • ماشیح

نظرات  (۶)

  • Alireza Hashemi
  • مگه من جایی گفتم بی تفاوت باشیم؟ من گفتم چیزی از شان پیامبر ما کم نمیشه با کارای این قوم. اینا دارن خودشون رو با دست خودشون بدبخت می کنن.
    میشه بپرسم تو قانون اسلامی واسه کسی که بهش فحش میدن چه حقی درنظر گرفته شده؟ میتونه در مقابل فحش بده یا بگیره بزنه یا چی؟ و دقیقا بی تفاوت نبودن تو این مسئله اهانت رو با چی می سنجیم و دقیقا چی کار باید کرد؟ باید چون یه روزنامه اهانت کرده بگیم کل مردم فرانسه بلااستثنا فلان یا چه کار دیگه ای؟
    واسه همینه که میگم مقایسه ی درستی نیست. وقتی کسی به من فحشی بده کاری از دست من برمیاد جلوش انجام بدم ولی الان با جز ناراحت شدن به حال خودشون چی کار میشه کرد؟ روزنامه تو ایران نیست که دستمون بهش برسه، با جلز و ولز کردن بیشتر هم مطمئنا اونا خوشحال تر میشن.
    پاسخ:
    من نمی‌دونم با منی یا مجید. مخاطب سخنت رو نفهمیدم
    اما در مورد اینکه بگیم مردم فرانسه فلانن و صفتی رو عمومی کنیم، با این دیدگاه مجید مخالفم و توی کامنت اولی که گذاشت اگر دقت کنی این رو گفتم.
    دیدم یه جا نوشتی لعنت بر فرهنگی که فکر مردم فرانسه رو به اینجا رسوند. من موافق اینم.
    البته اینکه یه مردمی به دلیل این فرهنگ‌ها وضعیت بدتری پیدا کنن، این امکان هست و محیط فکری موثر هست و اگر مجید منظورش اینه که مردم فرانسه توی محیط کثیف امکان الودگی بیشتری دارن کاملا موافقم. اما اگر منظورش از عنوان مردم فرانسه فلانن به همه و دید وسیع هست، نه. درصد زیادی مسلمون داره اون کشور. چطوری توی اون سیستم این همه مسلمون درمیاد؟
    چطوری توی همون کشور اعلام شده عده زیادی در حال گرایش به اسلام هستن؟
    این نشون میده صرف این دیدگاه درست نیست.
    حیف که همشهری هات بیگناه از بین میرن وگرنه راکت هسته ای رو میزدم D:

    خب عزیزم!
    در حد مقابله با توهین به عزیز ترین شخص تو زندگی مون بی تفاوت بی غیرت باشیم، دیگه هیچی دیگه.

    بذار اون دکمه قرمزه رو بزنم :/

    پاسخ:
    باید باهم بزنیم
  • Alireza Hashemi
  • دقیقاً همون مَثَل.
    مرسی

    -----------

    مقایسه نقص دارد! D:
    پاسخ:
    ما اسگلا رو جدی نگیر :D
    هاشمی جان!
    ای روح دموکرات در مکتب
    اگر یکی تو خیابون من رو به فحش ناموس ببنده، باید بگم چیزی از ننه و بابای من کم نمیشه و بگذرم؟

    :|

    نکن از این کارا :/

  • Alireza Hashemi
  • یه ضرب المثل هست که الان دقیقش یادم نمیاد.
    خلاصه ش این که با چرت و پرت گفتن چندتا .... چیزی نمیشه. برن بمیرن.
    پاسخ:
    کی شود دریا به پوز سگ نجس؟
    :(

    بی شرفای بی همه چیز

    بعد میگم از فرانسه متنفرم نیاید بگید که مردمشون فلان
    پاسخ:
    کی گفته مردمشون فلانن؟
    البته من همچنان میگم، توی همون مردم فلان هم ادم خوب هست. کمااینکه 30درصدشون تقریبا مسلمون شدن و بیشتر هم میشن
    اما عموما کثیفن و سیاست سیاستمداراشون وموثر بوده!


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی