اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

والا پـیـامـدار

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

در تنگ پر تبرک آن نازنین عبا

دیرینه ای محمد

جا هست بیش و کم آزاده را

که تیغ کشیده است بر ستم

محمد...

 

 

عید ولادت پیامبر مهربان اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله و سلم و فرزند عزیزشون، امام صادق علیه‌السلام مبارک باشه.

ما {من} پرروییم و با این همه گناه و روسیاهی، بازم به شما که می‌رسیم، {طلب} می‌کنیم.

یا ایها العزیز، به رسم مسنا و اهلنا الضر، یک بار دیگر مهربانی کن و «کیل» مرا پر کن. خدا «متصدقین» را دوست دارد...

عیدی ما رو به این دل عنایت کنید که بتونه بنویسه...مثل قبل. بهتر از قبل

عید بدون نوشته‌ی با دل حال نمیده

 

 

مجددا

عید ولادت پیامبر مهربان اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله و سلم و فرزند عزیزشون، امام صادق علیه‌السلام مبارک باشه.

  • ماشیح

نظرات  (۳)

  • انسان نیازمند
  • سپاس برا توضیح
    نمیدونستم که امام این عکسو دوست داشتن،جالب بود
    من هم قبول ندارم
    بله منم شنیدم
    حضرت آقا میگن از نظر شرعی اشکال نداره بشرطیکه مشتمل بر اموری که از نظر عرف اهانت و بی احترامی محسوب میشود نبوده،و با شان این بزرگواران منافات نداشته باشد
    الان سرچ کردم
  • انسان نیازمند
  • سلام
    عیدتون مبارک
    کی دیده این چهره حقیقی باشه؟ که استفاده میشه!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عید شما هم مبارک.
    توی سایت‌ها نوشته شده برخی معتقدن این عکس از پیامبر اسلام نیست. من صرفا به جهت علاقه به حضرت امام و اینکه ایشون این عکس رو دوست داشتن، دوست دارم و استفاده میکنم.
    ممکنه غلط باشه کارم. نمیدونم. هنوز حجت نشده برام. {البته صرفا فقط همین عکس و نه سایر تماثیل که معتقدم از پایه و اساس غلطه}

    علی ای حال میتونید در موردش تحقیق کنید
    اونهایی هم که قبول دارن، از اونجایی این رو میگن که «بُحیرا» راهب مسیحی از حضرت عکسی کشیده و معتقدن اون هست
    اونهایی هم که قبول ندارن، میگن عکس یک نوجوان عرب هست که عکسش هم موجوده

    عید میلاد حضرت رسول (ص) و فرزند عزیزشون مبارک باشه ^__^

    +توجه کردی من این مناسبت ها رو پست نمیکنم؟ :|
    پاسخ:
    عید تو هم مبارک

    اره توجه کردم. پست کنی شاید از جهتی بهتر باشه.
    شعائر حساب میشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی