اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تندیس افتاب خورده من

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ

عکس مربوط میشه به هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره حوزه هنری

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۹)


کی شیرینیشو بــِخوریم ؟؟ =)))
پاسخ:
بزودی :D ان شاءالله
منم که کلا تصویرم تو افتاب افتاده ای بابا ...
پاسخ:
:v
کلا تو افتابی
هیچ کدوم! فقط صدا به سیما نمیخورد!!
نمیخورد دیگه!
اصرار نکن! نمیخوره برادر من نمیخوره! :))
پاسخ:
یعنی نمیتونی بخورونیش حتی؟ :D
امان از دست تو

جدی نگیر منو :دی
بنظرم مثل کسایی اومدی که زیاد میخونن،ما فقط روز امتحان اینجوری میشیم:دی

ایشالا که ناراحت نشدی ولی اگه شدی ( حتی قد اپسیلن ) من معذرت میخوام
پاسخ:

چی میگه این؟
چی میگی؟
چی میگه؟

به قول ترکا: یو.
جایزه گلدون گلاب
:))

پاسخ:
:v
به به آفرین:دی
حالا یه حرفی میزنم همه میگن این چقدر فضوله:دی خواهشا" بر جنبه ی فضولی نذارید:دی

پُفِ پای چشمت از خستگیه یا کلا" اینجوریه؟:دی

اگه از خستگیه خب برادر یکم استراحت کن خودتو تلف نکن:دی اگه هم کلا" اینجوریه خدارو شکر:دی

محو جمالت شدم تندیس از کفم بِرَفت :دی
پاسخ:
پُف؟ :D
باور میکنی تا حالا کسی بهم نگفته بود چشمات پف داره؟
نمیدونم والا
شاید خندیدم اینجوری شده
خسته نبودم اتفاقا
از شادی مفرط بوده احتمالا :v
سلام
اون صدا به این سیما نمیومد ها! تعجب انگیز ناک شدم با دیدن این عکس!
پاسخ:
چرا؟
کدومش کلفت تر بود!؟
  • Alireza Hashemi
  • عه! دستتون افتاده رو تندیس، جایی که یه نوشته هایی داره خونده نمیشه :v
    تندیست تو افتاب خوب نیافتاده که!
    خیلی قشنگه! عکس تکش رو نداری؟

    پاسخ:
    چرا دارم.
    از قصد اینو گذاشتم که تندیسم معلوم نشه، ریا میشه :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی