اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

7 دی ماه 93

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ
ــــامل وارد All my movies کردم. واقعا برنامه‌ی معرکه‌ایه.

حدودا 900 گیگ فیلم دارم و دیگه هاردم جا نداره. فعلا برای خرید هارد بعدی باید صبر کنم.

 

امروز سومین روزی هست که کتاب «مکتب‌های ادبی» رو می‌خونم. چشمام دراومد از بس به مانیتور خیره شدم. فقط ناتورالیسم مونده. اگر فردا تموم شه، میرم سراغ جلد دوم.

البته کتابی هست که خوبه یک بار دیگه هم بخونمش. هم برای درک بهتر هم برای ماندگاری توی ذهنم.

خوندن کتابش با وجود پراکندگی‌ یا بهتر بگم حجم زیادی که داره، خیلی کمک کرد بهم در فهم چیزهایی که سر کلاس شنیدم و خب طبیعتا اگر اینطور پیش بره از جلسات بعدی ان شاءالله مطالعه‌ام همراه کلاس هست.

حیف شد که تو این جلساتی که نصف زمان برگزاری کلاس هم بود، نخوندمش، اما شکر که الان خوندم و خودم رو دارم می‌رسونم.

هزینه کتابش سنگینه. دایی کتاب رو داره. توی دادن کتاب به من و بقیه خساست به خرج نمی‌ده. اصلا. یعنی تا امروز ندیدم بگم فلان کتاب رو نمی‌دم و حتی حس کنم که نمی‌خواد بده. اما توی تمیز موندن کتاب خیلی دقت داره. به من کتاب‌هاش رو می‌ده. اما این یکی رو خودم نگرفتم، چون حس کردم کمی حساس هست. بااینکه بهم گفت اگر خواستی بدم بخونی.

 

در مورد صفحه فیسبوک شهید آوینی صحبت‌هایی با یکی دو نفر کردم. خصوصا عمو که تقریبا کار رو با او جلو میبرم. به دلیل قرابتش از نظر عقیده، تفکر و اطلاعاتش به شهید اوینی و اینکه هرچه باشه از من در این زمینه بسیار بسیار بیشتر می‌دونه.

در مورد اینکه جملات انتخابی چطور باشه صحبت می‌کردیم. گفت این کار رو خودم می‌خوام انجام بدم و کمک کنم.

یه کار دیگه هم بود که اون رو هم پیگیری کردم. به امید اینکه زودتر به نتیجه برسیم و شروع شه.

 

دنبال اینم حالا که دوربین گرفتم، شروع کنم و بهتره بگم شروع کنیم به ساخت برنامه‌های کوتاه 1 دقیقه‌ای با آیه‌های قرآن

آیه گرافی علی هاشمی شبیه به همین طرح هست و به نظرم می‌تونه توی این زمینه کمک کنه. من، مجید، علی هاشمی و کسی دیگه اگر بتونه کمک کنه در این زمینه، شروع کنیم به انجام دادنش.

رفقا دیگه هم‌دیگه رو می‌شناسیم. این طرح رو اگر خوب انجام بدیم و ببریمش جلو، من توی افق هم می‌تونم پخش کنم و میشیم یک «گروه».

 

کارهایی که امروز نوشته بودم که انجامش بدم:

1- مطالعه کتاب مکتب‌های ادبی، انجام شد.

2- پیگیری کارهای صفحه فیسبوک شهید آوینی، انجام شد.

3- طرح آیه‌ها، کمی در مورد ایات فکر کردم و فکر می‌کنم. مطرحش کردم که بچه‌ها اگر می‌خوان، کمک کنن.

4- مرتب کردن هارد و لیست فیلم‌ها که انجام شد.

5- نوشتن در نیوک لیدر. تنبلی رو کنار گذاشتم تا حدی و امروز هم یک مطلب نوشتم.

6- مطالعه کتاب آغازی بر یک پایان که انجام شد.

 

 

و نهایتا

جمله رییس جمهور در حاشیه برگزاری رزمایش نظامی.

فکر نمی‌کنم هیچ رییس جمهوری در هیچ کشوری در کنار رزمایش نظامی، چنین صحبتی بکنه!

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

من میخواستم تو جمع اوری بتونم کمک کنم اگه اجازه بدید البته
من میدونم شما با استفاده از ابزار های جیاسو متوجه شدید من کی هستم!
من به مهارت شما ایمان دارم:-D
پاسخ:
اینکه من متوجه میشم که شکی نیست، این که شما اسمتون رو بنویسید برای بحث‌های بعدی هست که توی یک کار ممکنه پیش بیاد.
البته صرف این اطلاع از حضور که کار نمیشه، پیگیر طرح میشم اگر اوکی شد بهتون اطلاع میدم صحبت کنیم
سلام
اگه اجازه بدید استاد منم تو کارتون شرکت کنم
پاسخ:
سلام علیکم
خب اولین چیز توی این کار هویته که ما بدونیم شما کی هستید :D
درخدمتیم
من که میدونم!
از جانب دوستان خواننده پرسش کردم چون شاید روشون نشه بپرسن :v

والا به مردم خوبی هم نیومده :))
پاسخ:
تو چه میدونی فِتوشاپ چیه؟:P
  • Alireza Hashemi
  • برم ببینم این برنامه فیلم ها چیه. من تو سایت ای ام دی بی لیستشون کردم.
    اما در مورد آیه ها. من تا حالا فیلم و کلیپ کار نکردم و واقعا چیزی از ادیت ایناش سرم نمیشه. ولی خیلی دوست دارم کمک کنم، اگه به نظرتون تو زمینه ای به درد میخورم. D: این آیه های تصویری رو فعلا متوقف کردم تا ببینم میتونم به یه جایی برسونمشون یا نه.

    حرفهای رئیس جمهور رو هم نخوندم، الان هم حالم خوبه، برم بخونم باز اعصاب خردی میاره پس ولش D:
    پاسخ:
    بحث ادیت و ایناش نیست
    ببین مثلا با ایه قل هو الله احد سخته چیزی درست کردن. میشه ولی سخته
    اما واسه «ان مع العسر یسرا» میشه چیزی ساخت.
    مضمون و محتوای اینکه داستانش چی باشه رو میتونی پیشنهاد بدی و یا حتی ندی و ما فکر کنیم.
    همین پیدا کردن ایه ها، طرح هایی که به ذهن ادم میاد و ...
    حالا خودم هم شروع کردم به نوشتن توی ورد ببینم چی میشه


    من دیروز شنیدم. یکی بهم گفت حرف‌ها رو ناقص بریدن و از این حرفا. یکی دیگه هم گفت نه و اینجور نیست. چون نمی‌دونم لینک و نقل قول نکردم.
    ولی چیزی که من شنیدم واقعا فاجعه بود
    بسیار نیک!
    ان شالله که ویندوزت نپره :))

    و اما در مورد آیه ها و همکاری بچه ها باید بگم که خب! اگر پخش بشه، چی به بچه ها میرسه؟ D:

    این فعالیت بسیارت رو میدوستارم!

    و اما در مورد شاهکار دیپلماسی تون باید بگم که ایشون مغزشون رد داده! هیچ جای امیدی نیست :)
    ادب حکم میکنه چیز دیگه ای نگم -__-
    پاسخ:
    من اول نمونه کارم رو میدم
    اگر بنا به پخش باشه هزینه میشه
    ما هم هزینه رو به دوستانی که کار میکنن میدیم.
    این میشه رسیدنش

    اگر هم اسم و رسم عوامل پای کار باشه، باز هم اسمشون میاد.


    ادای علی اکبر رو درنیار، بیا تو پوست مجید :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی