اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

ولی افتاد مشکل‌ها

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

یه بنده خدایی بهم گفت این کاری که دارم می‌کنم اجازه ناشر می‌خواد!

گفت می‌شه چند صفحه از کل کتاب که جالبه رو این کارو کرد یا مثلا توی وب گذاشت

اما اگر بخوای همه رو بری، ناشر می‌تونه شکایت کنه...

 

یعنی چی آخه؟ :D

این حرف ناگوار رو در دومین روز باید بشنویم :D

 

باید چاره‌ای بیندیشیم...

یا باید کار صوتی رو بیخیال شم و قسمت‌هایی از کتاب که واقعا معرکه است رو بنویسم و بذارم اینجا، یا اینکه همون قسمت‌ها رو صوتی کنم و بیخیال باقیش بشم.

نظر شما چیه؟

  • ماشیح

نظرات  (۴)

عه؟!
این پست وبلاگای شما دارن نزولی حرکت میکنن؟!:0
عه،میگم دو روزه میاییم میریم خبری از قسمت دوم نیست،
البته بستگی به خودتون داره!مثلا نوشتن کارش کمتره از تولید صوت..
اجرکم عندالله
پاسخ:
نه اضافه میشه
منتها دارم قسمتهای خوب کتاب رو جدا میکنم.
  • Alireza Hashemi
  • به نظرم قسمت های خیلی خوبش رو می تونید بذارید -صوتی یا متنی، هر کردوم حوصله کشید- بعد بزنید هرکی خواست بره از کتاب فلان بقیه شو بخونه .
    پاسخ:
    اره مثل اینکه باید اینکارو کنم

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • پس الان چه می کنید؟!
    صرفاً چند قسمت مهم و گلچین هم اگر باشد
    تا دردسری پشتش نباشد ...
    پاسخ:
    قطعا که ادامه میدم
    دارم به این فکر میکنم که چطوری ادامشو برم؟ کجاها رو انتخاب کنم و ...


    یعنی جدی میخواستی کل کتاب رو بذاری؟ :|
    کامااااااااااااان!
    پاسخ:
    واقعا اینکه کل کتاب رو نباید بذارم به عقل خودم نمیرسید مجید جان ممنون که یاداوری کردی!


    نه نمیخواستم کل کتاب رو بذارم
    400 صفحه است مرد حسابی :D
    می‌خواستم بخش‌هاییش رو بخونم، منتها بخش‌هاییش بیشتر از اون چیزی بود که الان باید بذارم.

    میگیری یا بگیرونمت؟:D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی