اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

سلام بر من روزی که زاده شدم!

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ

 

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

 

5 دی ماه

5ام دی ماه سال 92 روزی بود که به صورت رسمی این وبلاگ متولد شد. روز تولد مسیح سلام الله علیها.

این اولین پست من بود که کار رو با ولادت حضرت مسیح و ایشون شروع کردم.

اون‌هایی که من رو از قدیم‌تر، یعنی توی این چند سال می‌شناسن، علاقه‌ی زیاد من به حضرت مسیح رو هم درک کردن.

تولدِ وبلاگ با نام مسیح، با اسم ایشون و همزمانی این دو تولد که واقعا اتفاقی بود، برام لذت بخش و یک نشانه دوست داشتنی بود. به این دلیل که شاید با اینکه من به اهل بیت خیلی علاقه داشتم، اما سر جریاناتی سیم اتصال بیشتر رو حضرت مسیح و حضرت مریم سلام الله علیها زدند که برای خودم هم هنوز جای تعجب و پرسش هست که چرا این‌ها؟

چرا؟ نه از این جهت که چرا؟ برای این که چه چیز باعث شد سر راه من این دو بزرگوار باشند و انقدر محبت خودشون رو توی دل من جا بدن.

تنها چیزی که به ذهنم می‌رسه اینه که شب‌های زیادی، صوت عاشقی شبانه‌ی من، سوره «مریم» عبدالباسط بود.

و یک اتفاق عجیب و غریب و دوست داشتنی...

 

و باز دوباره

تولدِ مسیحِ این وبلاگ، تولد یک مسیح دیگر در من بود. مسیحی که بچه‌ها توی گفتمان دینی می‌شناختنش و مدتی شاید در حدود یک ماه و نیم دو ماه فعالیت نکرد و بعد انتخاب یک خونه جدید.

انتخاب این خونه و اولین پستش، به عنوان شروع رسمی مسیح دیگری در فضای دیگری بود.

شروع یک راه و جدایی از راه و روش قبلی

تولد یک آیدی مجازی صرفا نبود. من مدت‌ها فکر کردم روی رفتن. مدت‌ها و مدت‌ها و مدت‌ها فکر کردم. تصمیم گرفتم. سکوت کردم. حرف زدم و ... تا تصمیم به بودن این «مسیح» که شد «ماشیح» گرفتم!

{چقدر مسیح مسیح شد}

 

خلاصه که امشب، شب دوست داشتنی هست برام.

هم به جهت ولادت حضرت مسیح سلام الله علیها

هم به جهت تولد این وبلاگ و یک ساله شدنش

و هم به خاطر بزرگ شدن خودم با اتفاقات سال قبل و تصمیم مهمی که گرفتم

تصمیمی که جدایی از یک آیدی مجازی نبود؛ انتخاب شخصی من در بین خیر و شر زندگیم بود...

 

تولد حضرت مسیح سلام الله علیها رو به همه کسایی که به ایشون علاقه دارن، به مسلمون‌ها و به مسیحی‌ها تبریک عرض می‌کنم.

و این هم سومین عکس این پست که عکس دوست داشتنی من هست

  • ماشیح

نظرات  (۵)

سلام خوبین چه خبر؟
سلام علیکم
امیدوارم هر جا هستید موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
به به. خیلی خوش اومدید
عیدتون مبارک
ممنون
تولد حضرت مسیح (ع)و تولد وبلاگتون مبارک :)
  • Alireza Hashemi
  • ولادت حضرت عیسی به شمام مبارک.
    من زمان اون عکس اولی اونجا نبودم ولی اندازه خردلی هم که شده خاطره برانگیز بود D:
    مسیح اسم قشنگیه. خیلی یه جور خاصی خوبه.
    میلاد حضرت مسیح (ع) و دو سالگی وبلاگت مبارک عجیجم ^_^
    پاسخ:
    مقسی بوکو عشقم :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی