اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

به یادت داغ بر دل می‌نشانم

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

دوباره دلم بدجور هواتو کرد عمو

عمو عمو عمو عمو عمو

دلم برات تنگ شده... بازم بغضم رو می‌خورم

 

 

به یادت داغ بر دل می‌نشانم

ز دیده خون به دامن می‌فشانم

چو «نی» گر نالم از سوز جدایی

نیستان را به آتش می‌کشانم

 

به یادت ای چراغ روشن من

به داغ دل بسوزد دامن من

ز بس در دل گل یادت شکوفاست

گرفته بوی گل پیراهن من

 

همه شب خواب بینم، خواب دیدار

دلی دارم، دلی بیتاب دیدار

تو خورشیدی و من شبنم، چه سازم

نه تاب دوری و نه تاب دیدار

 

سری داریم و سودای غم تو

پری داریم و پروای غم تو

غمت از هر چه شادی دل‌گشاتر

دلی داریم و دریای غم تو

 

دلی داریم و دریای غم تو

  • ماشیح

نظرات  (۳)

پارسال این وقت بود
پاسخ:
اری 
خدا بیامرزتشون
امروز پنجشنبه ست، با فاتحه و صلوات یادی از رفتگان کنید.
:)

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

خدا رفتگانتو بیامرزه
خدا رحمت شون کنه:-(
پاسخ:
خدا رفتگان شما رو بیامرزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی