اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

رادیو قدیمی

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

این فایل صوتی رو با کلی دردسر از توی آرشیو رادیوی قدیم پیدا کردم.

صداش رو کمی درست کردم که بشه شنید، خیلی قدیمیه و متاسفانه تنها نسخه موجود!

 

لینک دانلود فایل رادیو

  • ماشیح

نظرات  (۶)

خیلی جالب بود ...
باحال ترین روشی که می شه به یه نفر تبریک گفت
خدا واسه دوست تون زیادتون کنه
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
لطف دارید شما ممنون
  • Alireza Hashemi
  • :))
    ایول. خیلی خوب بود.
    من دیشب آنلاین گوش کردم گفتم حتماً چیز مهمیه بزنم دانلود شه بعداً گوش بدم دانلود هم کردم ولی حواسم رفت به چیز دیگه کلاً یادم رفت، الان گوش کردم فهمیدم قضیه ش چیه :v
    قشنگ بود.
    پاسخ:
    :D
    زده بودی تو لیست پس :D
    یعنی ترکیدم از خنده :))

    خیلی قشنگ بود
    آفرین میتونم بگم حتی! در این حد!
    پاسخ:
    اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه
    واقعا درحد آفرین بود؟
    :D
    به قول یار «حالی دست داد ته مجلس»
    :))

    ممنون. خدا از این دوستای خوب نصیب شما کنه
    ما یکی داریم خیلی راضیم ازش، گارانتی تعویض هم داره :))
    پاسخ:
    :D
    اره
    میدی یه نو میگیری :v
    :))
    خیلی جالب بود
    اول فک کردم خدایا چه چیز مهمیه که اینقدم قدیمیه و یه نسخ هم ازش مونده
    اجرکم عندالله
    تولدتون مبارک اقای شکاری
    ان شاالله این دو دوست همیشه کنار و همراه هم باقی بمونن :)
    پاسخ:
    خوشحالم که جالب بوده
    ان شاءالله

    اره دیگه زیرخاکی بود
    واسه 100 سال قبله، سال 1393
    =)))
    ایول
    میگم خدا این چیه!
    تهش جالب بود :v

    این ایده رو میخواستم خودم عملی کنم ولی ماشالله گاری وزنش رفته بالا، به چیزای دیگه نمیرسم D:

    یه دونه ای، شادمان کردی :-*

    پاسخ:
    حالی بردیا :D
    خوش بحالت که رفیقی مثل من داری :v
    فراااااااااااار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی