اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

زیـــارتـــ

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

به رسم همیشگی خودم

حلالیت می‌طلبم. یک حلالیت واقعی برای نوشته‌هایی که ممکنه ناخواسته ناراحت کرده باشه کسی رو، برای سوءتفاهم‌ها و ...

عازم نجف امیرالمومنین و کربلای اباعبدالله الحسین و اباالفضل العباس و شهدای کربلا هستم.

 

اگر برسم و قابل باشم، دعاگو هستم.

شما هم برای من دعا کنید لطفا.

برای زیارت با معرفت و بازگشت بامعرفت‌تر.

التماس دعا

یاعلی

  • ماشیح

نظرات  (۶)

در مورد « نوشته‌هایی که ممکنه ناخواسته ناراحت کرده باشه کسی رو»

اصلا نوشته ای که کسی و چیزی رو نابود نکنه به درد نمیخوره :))

الان یکی پیدا میشه میگه «مجید متعصب باش ولی متحجر نشو»

:))
دعا کنین حسابی.
پاسخ:
دیگه الان باید از فعل دعا کردم استفاده کنم
من همچنان معتقدم که:
ان شالله بری تو راه داعش بیاد دوشکا رو بگیره رو جمعیت، گلوله از کنارت رد بشه. بگرخی :))

برو و بیا کار ت دارم :-*
پاسخ:
:D
برگشتم
کارت چیه؟ :p
خوش به حالتون، ان شاالله حسابی فیض ببرید
التماس دعا
پاسخ:
قسمت شما
سلام
امیدوارم که این سعادت هرساله تون باشه.
خوش به سعادتتون
نمی دونم بگم کجا،در چه حالی،وقتی چه صحنه ای رو دیدین.... -چون همه ش خاص و نابه-یاد ما هم باشین.
اما ....التماس دعا...
سفرِ سلامت.پربار و پرمعرفتی رو داشته باشین
لبیک یا حسین(ع)
پاسخ:
سلام
تقریبا تا جایی که یادم بود همه کسانی که این چند سال توی ذهنم بودن رو دعا کردم
ان شالله قسمت همه بشه
زیارت اربعین..........خوش به سعات شما..
دعابفرمایید همه ی آرزو به دل ها رو بطلبن ..
التماس دعا، سفربه سلامت
پاسخ:
سلامت باشید
ان شاءالله قسمت همه بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی