اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

چه بی‌قرار بودم واسه محرمت

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

شب اول رسیده، گل ماتم دمیده

نگاه مادر تو، منو اینجا کشیده

می‌دونی زندگیم شده غرق غمت

می‌دونی خونمه سایه‌ی پرچمت

چه بی‌قرار بودم واسه محرمت

 

داغ غم تو کرده پیرم آقا

امسال بذار که پر بگیرم آقا

بین سینه‌زن‌هات بمیرم آقا

 

این مداحی شب اول محمود کریمی خیلی خوب بود. خیلی حال کردم باهاش....

 

  • ماشیح

نظرات  (۱)

محرم امسال مردم حال و هواشون با پارسال فرق داره

معلومه که بهتر از پارساله
قشنگ حس میشه

و چیزی که واسم جالب بود اینه که خیلی از آقایونی که از صبح دیدم پیرهن مشکی به تن داشتن

حس خوبیه
پاسخ:
حال و هوای محرم سال قبل که برای من خیلی بد بود متاسفانه
اما امسال بهتره
البته «برای من» خوب نیست هنوز...

ولی کلیتش به نظر منم خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی