اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

اول استغفار بعد نماز باران

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

سه روز قبل این متن رو خوندم و هنوز دارم بهش فکر می‌کنم

فوق‌العاده است

اگر دوست داشتید بخونید.

چیزی که توی هیاهوی سایت‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب گم شده و گم میشه و گم خواهد شد.

با خوندنش یاد «توسعه و مبانی تمدن غرب» افتادم.

 

اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إلَیه: اول استغفار بعد نماز باران!

 

فردا روز آخریه که اینجام. نیستم. پس فردا هم ممکنه نباشم. یکشنبه ان شاءالله به قید حیات برخواهم گشت. کامپیوتر هم باید بدیم مجید درستش کنه :)) فکر کنم یه شام افتادیم! خصوصا اینکه یه خبر خوب هم براش دارم و حاوی یک بسته پیشنهادی هستم براش. بمونه تو خماری تا برگردم :P

  • ماشیح

نظرات  (۴)

اووووووووه!

حالا تا مدت ها هر چیزی اطرافت میبینی یاد غرب میوفتی!
این که چیزی نیست

این عاقبت کسی است که مجید را چند وقت پیش به افراطی بودن متهم میکرد :v
حالا بکش!
بذار یکم دیگه میری جلو منو هم ول میکنی میری :))
پاسخ:
:D
عجب
من به افراطی بودن متهم میکردم؟
:D
سابقه من با نوشتن این جمله زیر پستهام مشخصه: «نوشته های اخرین امل روی زمین» :P
عه!
لینک داشت :|

عجب متنی بود. ایول داشت خدایی.
روحانی کنشگر واقعی.

و خاک بر سر اونایی که از اسلام اسمش رو گرفتن و عملش رو تو 1400 سال پیش جا گذاشتن
پاسخ:
خوبه نوشتم متن رو بخونید :D
یاد توسعه و مبانی تمدن غرب افتادم
اون حرفها اینجا هم زده میشه، به یه شکل دیگه
این متنه خیلی خوب بود.
بی پروا و رُک نوشته بودن حرفاشون رو.

حال پول دو خانه آن‌چنانی را باید داد و یک گردو گرفت و یا سه لیوان یک‌بارمصرف دریافت کرد
:|
پاسخ:
معرکه است
من واقعا لذت بردم
برو بچه پر رو!
پیرمرد رو از چی میترسونی؟ D:

کامپیوترتم درست میکنم D:
فیفتی درهم؟ خودتم میسازم :))


حالا برو فامیلتون رو بذار تو کف :v

راستی!
اتابکی با اختلاف یک رای انتخابات مدیر انجمن رو به شیخ باخت D:
شیخ خیلی بچه دلیه خدایی

+تو چرا مسنجل نمیای بتوپم بهت؟ :|
پاسخ:
پیرمرد رو؟ =))
دمت گرم. خداییش این بار کار خودته. خیلی بد رو مخه.

ببین، ان شاءالله اندفه یه حرکت خوب خواهیم زد. توضیحاتش رو میام حضوری بهت میگم.
جدی؟
:))
رای من رو هم میگفتی دیگه. میگفتی به محسن رضایی رای دادم :v
دمش گرم. شیخ رو خیلی دوست دارم. از این بچه طلبه های باحال و مشدیه.
اتابکی هم.

مسنجرم باز نمیشه، باز میشه هم هی قطع میشه.
دیگه دو روز صبر کن تا بیام همدیگه رو .... صحبت کنیم :D
فعلا مجید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی