اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

یه عکس دسته جمعی

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

  • ماشیح

نظرات  (۳)

چقدر ساده و بی آلایش :)


+اون پشتیه تانک من نیست؟
پاسخ:
نه تانک تو نیست :D
وقتی به دور و برم نگاه میکنم حس میکنم جدا پا گذاشتیم رو خون شهدا
هر کس به وسع خودش!
حس میکنم دشمن نه تنها سنگرهامون رو گرفته
عقبه سپاهمونم دستشه
مذهبیامون چی شدن؟
بسجیها مون چی شدن؟
چادری هامون چی شدن؟
مادرهای جامعه مون چی شدن؟

خدا کمک کنه خودمونو نگه داریم. برگردیم به راه مستقیم ان شا الله
چقدر دلم میگیره این عکسا رو میبینم
چه حس وحشتناکی پیدا میکنم
راهشون رو ادامه ندادیم
توجیه اوردیم برای کارای غلطمون
هر غلطی خواستیم کردیم

خدایا کمکمون کن
امام زمانمون، رهبرمون تنهان!
ما رو برگردون
پاسخ:
شرمندگیه دیگه
حس شرمندگی
خوش به حال اون وقتا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی