اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

بارون دوست دارم هنوز

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

بارون دوست دارم هنوز

چون تورو یادم میاره...

 

عجب چیزی بود

بارون پاییزی. انقدر زیاد بود که از صداش متوجه شدم. کلش هم 1 دقیقه بود.

جای همه کسایی که بارون دوست دارن، خصوصا خواهرم خالی

 

 

مسنجر هم که باز نمیشه صحبت کنیم، شب به خیر کسایی که شبای قبل باهاشون صحبت کردم و بقیه که صحبت نکردم!

  • ماشیح

نظرات  (۲)

خوش به حالتون..
ما اینجا دچار خشکسالی بحرانی شدیم D:
بعد اونوقت اونور بارون میباره..ما همش 20 رو دیگه آب داریم..
می بینید تو رو خدا،ابرا هم پارتی بازی میکننD:
پاسخ:
کل ایران دچار کم آبی هستیم و نوش جونمون.
 البته شما رو عرض نمیکنما، کل ملت عزیز رو میگم
وقتی بهمون میگن کم آبی داریم، شلنگ رو باز میکنیم تا ته انگار حال دولت و مسئولین رو قراره فقط بگیریم
کلا به شدت مصرفی بار اومدیم.

تهران هم خشکسالی بحرانی داره و اتفاقا یکی از مناطقی هست که داستان خواهد داشت
لرستان و کهگیلویه و بویر احمد و اینجور جاها فقط مشکل آب ندارن
حس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره...

دلم واسه بارون تنگ شده! :|
رفتی زیر بارون؟

+البته این آهنگا رو تو تاکسی شنیدما! D:

پاسخ:
اره زیر بارون صفا میده
منم لای پنجره باز بود، همسایه بغلی گذاشته بود داشتم کفش میپوشیدم شنیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی