اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

سطرهای ناخوانده

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

نت قطع بود و خیر بود این برنامه رو ببینم.

هرچه تا امروز احساس بدی نسبت به محسن رضایی داشتم، برنامه امشب «سطرهای ناخوانده» باورم رو نسبت به این آدم تغییر داد.

چقدر خوب بود صحبت‌هاش. البته دلیل بر این نیست فردا روزی برم بهش رای بدم یا نقد نداشته باشم، یا سیاه‌نمایی‌هاش از یادم بره، اما دید کلی منفی‌م رو کاملا عوض کرد.

واقعا از دیدن یک برنامه توی تلویزیون جمهوری اسلامی لذت بردم.

در مورد محتوای برنامه صحبت نمی‌کنم، فقط بسیار خوشحال شدم از اینکه شخصا برنامه رو گرفت دستش و جلوی 4 دوست گرانقدری که سعی می‌کردن توپ پایان جنگ رو از دولت وقت و نخست وزیر {شاید طبق حدسم به دلیل علاقه‌شون به ایشون} بندازن تو زمین سپاه و ارتش ایستاد و خیلی خوب و مستدل جواب داد.

و خوشم اومد از منش و برخوردش در مورد آدم‌های جنگ و نوع صحبتش در مورد اسرار جنگ.

هرچقدر در زمینه مسائل سیاسی امروز سیاه‌نمایی می‌کنه، در خصوص جنگ بسیار عالی برخورد کرد و منش دوست داشتنی رو نشون داد.

 

از اونجایی که عادت ندارم توی این وبلاگ نقد بنویسم، در مورد برنامه توضیحی نخواهم داد.

 

  • ماشیح

نظرات  (۴)

سلام به دوستان
راستش میخواستم یه سئوال بکنم چند درصد مدیران کلان فعلی اگر ازشون بخوان میتونن یا جرات میکنن بعضی نامه هاشون رو از 3یا 4سال قبل تو هر مقامی ک بودن رو کنن ؟برای همین نامه چقدر افراد گفتن محسن رضائی جام زهر رو بدست امام داد در حالی که اون حرف از برکناری صدام میزده تو اون زمان واقعا طلب بودجه 4میلیارد دلار برای 5 سال تا سرنگونی صدام و اخراج آمریکا از ایران هزینه زیادی بوده؟محسن رضائی فرمانده ای بوده که اگر در آمریکا بود بر خوردهائی که اینجا باهاش شد رو انجام که نمیدادن هیچ ازش بسیار بهتر تا همین امروز استفاده میکردن آخه اونجا نخبه ها رو نمیذارن فسیل شن از تجربه اونا برا پیشرفت استفاده میکنن
پاسخ:
از من سوال میکنید؟
من میگم 1 درصد
سلام
دوست عزیز از کجا می دونید که پرسش گرهای برنامه علاقمند به نخست وزیر دوران جنگ هستند ممنون میشم بفرمایید تا من هم بدونم
من هم نظرم نسبت به رضایی عوض شد به نظرم اگه تو کارای اجرایی ازش اسفاده بشه میتونه کمک بکنه البته نه در حد ریاست جمهوری ولی حداقل یکی از وزرا، حالا معلوم نیست شاید خودش به وزارت رضایت نمیده
موفق باشید
پاسخ:
سلام
اگر اجازه بدید سوالتون رو تا حدی جواب ندم و فقط به اینکه کمی باهاشون دورادور اشنا هستم بسنده کنم.
نه واقعا درحد ریاست جمهوری شاید نباشن، اما درحد وزارت هستن.

سلام
کاش دیده بودم!
پاسخ:
سلام
دانلود میکنم بعدا ببینی
سلام
اتفاقا دید من را هم بسیار تغییر داد. بسیار رفتار اخلاقی و خوبی داشتند. البته افرادی مثل باقری را ایشون کشف کرده بود و جایگاه داده بود و جا داره به خاطر بدبینی‌های گذشته از او معذرت خواهی کنیم. بیش از اندازه سکوت کردخ بود چند سال گذشته و نمی‌دانم دلیلش چه بود. به هر حال برنامه بسیار عالی بود.
پاسخ:
سلام
البته اینکه بگیم ایشون باقری‌ها رو کشف کردند، بیشتر به نظر من احساس جو بعد از یک برنامه خوب تلویزیونی است.
شخصا بدبینی نسبت به گذشته ایشون نداشتم، البته درجایی نقد کردم بعضی اقدامات زمان جنگ ایشون رو که همچنان هم اصرار دارم داشته باشم روش. نقد با دید منفی فرق داره.
دید من نسبت به ایشون کلا منفی بود، که این دید تغییر کرد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی