اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

خاطرات دانشگاهی

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بشایشگر

 

کلا تحصیل چیز مزخرفیه، چون یه سری مطالب مزخرف به علمی که غربی‌ها می‌خوان از اول ابتدایی تا خود دانشگاه می‌خونی، واسه همین اصلا با درس خوندن و دانشگاه و ... حال نمی‌کردم و حال نمی‌کنم

اون 4 سالی که دانشگاه درس خوندم، اگر گاوداری زده بودم الان وضعم بهتر بود :D، اما دانشگاه تنها چیز خوبی که داشت خاطرات شیرینش بود.

همینجوری به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یاد دانشگاه افتادم  گفتم یادی کنیم از مرحوم مغفور دانشگاه

و یداللهی، دشمن پلنگ صورتی، مجید جلالیون، شخصیت اول کلیپ گرگمو گله میبرم و برادر هیوا

  • ماشیح

نظرات  (۸)

  • افسون نیکدل
  • دانشگاه؟
    کلا از هر لحاظ مزخرفه
    اگه برمیگشتم به عقب اصلا دانشگاه نمیرفتم
    پاسخ:
    خوشحالم هم نظر دارم :D
    یه چند تا مشکل دست به دست داد که اینجوری شد، البته میشه گفت چون از دوستای دبیرستان هم با کسی هم رشنه نشدم و دوست چندان زیادی هم تو این مدت تو دانشگاه پیدا نکردم واسه همین خیلی جالب نیست اوضام،ضمنا" یکمی هم درسا سخته و منم گند زدم، به قول شاعر "آب را قطع نکنید" که البته واسه ما قطع شده:دی
    پاسخ:
    الحمدلله ما یه تیم 5 نفره خوب بودیم که بعد دو سال و نیم هنوز باهم مرتبطیم
    دوست خوب پیدا میشه البته سخت

    پس آبت قطع شده :D
    حداقل شما خاطرات شیرینی داشتی من همونو هم نداشتم و ندارم :|
    پاسخ:
    چرا؟
    با سلام
    سومین پوستر از سری پوستر های "بیضاء" با محوریت شهید محمودرضا بیضایی طراحی و آماده دریافت می باشد.
    وبلاگ
    ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
    دات بلاگ دات آی آر

    galam.blog.ir
    هــعــی! یکی به دانشگاه امید داشتیم که اونم همه میگن چیزی که فکر می کنیم نیست انگار D:
    میدونستم اینطوریه همین امسال می رفتم دانشگاه های دهات خودمون :))
    پاسخ:
    دانشگاه اسمش روشه :D
    یعنی گاهی دانش، بیشتر تفریح
    از اقای ادهم و ابراهیمی یاد نمیکنید؟! نیشخند
    پاسخ:
    یک دهم؟
    ابراهیمی رو که نگو اصلا

    جایگاه تکم بالاتر از این حرفهاست که ما بخوایم یادش کنیم :v

    و از همه مهم تر! آقای پرتابسینگ

    و نقش بسزای مهندس مداح تو ایجاد روزهای شاد با هم بودن :v
    پاسخ:
    آره
    مهندس مداح گفتی و کردی کبابم!
    تنها کسی که اونجا یه حرف ععاقلانه و درست زد همون بود، اونم ما فکر کردیم اسگله دایورت کردیم :D

    راستی یادم رفت از تکم هم یاد کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی