اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

دریغ از فراموشی لــالــه‌هـــا

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

مرا کشت خاموشی ناله‌ها
دریغ از فراموشی لاله‌ها

از وقتی این عکس رو دیدم چند روزه دارم فکر می‌کنم چی قراره جواب بدیم به این آدم؟ و چه طوری؟
از منتشر کردن تصاویر دردناک همیشه دوری کردم و سعی کردم این کار رو نکنم، اما این عکس اوج عشق هست و اوج حقارت من...

 

 

کنون صبر باید بر این داغ‌ها...

  • ماشیح

نظرات  (۳)

تصویر دردناکی هست و می تونه واقعیت رو بکوبه رو صورت هر کسی .
کار هرکس نیست این دیوانگی
پیله وا می ماند از پروانگی
از ماتم سرو قدشان سرو خمیده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی