اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

آنتی ده‌نمکی

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

 

ویندوزم به درجه‌ای از نابودی رسیده که هر سی ثانیه یک بار، مرورگرها هنگ میکنن و 10 ثانیه توی هنگن.

یعنی مثلا الان که تایپ میکنم، 20 بار گیر کرده

مسنجر هم که کلا باز نمیشه، وقتی مسنجر رو با مروگر باز میکنم دیگه اصلا حرفشو نزن

تا برگردم هم نمی‌تونم درستش کنم.

 

بالاخره دوریالی آقای ده‌نمکی انقدر مزخرف بود که صدای جماعت حزب‌اللهی‌ سایبری رو دربیاره.

صدای همون آدمایی که تا دیروز هرچی تو صفحه فیسبوک این آدم نوشتیم، نساز خواهشا. واسه انقلاب فلم نساز.

فحش دادن که شما جلوی کارگردان انقلابی این مملکت رو می‌گیرید.

حالا دوستان واسه ما انقلاب شناس شدن و فهمیدن نه، ایشون واقعا مزخرف می‌سازه.

 

البته من نقد به ده‌نمکی رو با فحش دادن بهش درست نمی‌دونم، کاری که مخالفینش که اتفاقا اصلا دل‌سوز انقلاب و آرمان‌های مردم نیستن می‌کنن.سینمای ده‌نمکی هرچند آبگوشتی، باید درست و اصولی نقد بشه.

حالا دوستان مذهبی هم به واسطه سریال جدید همه منتقد شدن. نقدها هم همه غیراصولی و نادرست هست و نشون میده عمدتا الفبای نقد رو بلد نیستن.

ما که بعد از اخراجی های 2 که اون هم در تلویزیون دیدیم، چیزی از ایشون ندیدیم و نخواهیم دید، اما ترجیح می‌دم نه الان و در موقع جوگیری‌های دوستان انقلابی که ساده‌لوحانه با کمپین تعطیلی سریال معراجی‌ها همراه شدن، و نمی‌دونن هدایت‌کننده‌های اون جریان زیاد انقلابی و دغدغه‌مند نیستن، که بعدها در موردشون چیزکی بنویسم.

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۵)

میشه لطفا نقدش رو بنویسید؟
پاسخ:
ان شاءالله اگر زنده بودیم
سلام
حالا هر چقدر ساخته های این اقای دهنمکی بد باشه، مسخره ترش میدونید چیه؟
فردا کارگردان فیلم دلنوازان و فاصله ها و از این سریالها هم خودشونو منتقد حساب میکنن
من فقط یکجا دلم برای اقای دهنمکی میسوزه اونم همینجاست (البته فروش میلیاردی فیلماشون به من میگه نباید بیخود دلسوزی کنم!) که همه علیه این ادم میشن؛ هم اونایی که واقعا منتقدن، هم اونایی که حسودن

انصافا من بدون حسودی کردن میگم سطح فیلمهاشون خیلی پایینه. البته چیزی از فیلم نمیدونم که منتقد باشم اما اونایی که از حسودی دارن نقد میکنن هم بهشون فقط میتونم بگم:
کارنامه خودتم همچین درخشان نیست!
(از نظر من اقای حاتمی کیا و رضا میرکریمی حق نقد کردن دارن، نه اونایی که فیلمنامه هاشون موضوعش دائم اینه: خانم الف عاشق اقای ب شده. اقای ب هم عاشق خانم ج شده و فقط بازیگر این فیلما با هم فرق دارن)
هر وقت تونستید خیلی دور، خیلی نزدیک اقای میرکریمی رو بسازید بیاید نقد کنید.
نه با این سریالهای عشقی 2 ریالی تون!
فرق ایشون با دیگر فیلم سازا اینه که سوژه اونا طلاقه
سوژه ایشوه جنگ و دفاع مقدسه

حزب اللهی نماهای عزیز فکر میکنن هنر و سینما و موسیقی یا قالبه، هر چیزی بریزی توش شکل اون رو میگیره.
نمونه سینماییش دهنمکی، نمونه موسیقی پاپش حامد زمانی، نمونه رپ هم داریم! نمونه راک حزب الهی مونده بسازن :|

یاد اون مثال بنده خدا افتادم که میگفت
اونایی که کارشون رو بلدن، کارشون رو انجام میدن
اونایی که ناقص بلدن، تدریس میکنن
اونایی که بلد نیستن، میشینن نقد میکنن

شده قضیه پشمک های ما. اندازه کلم چیزی بلد نیستن، فرت و فرت نقد مینویسن.
پاسخ:
فاجعه است داستان
میخوایم کمپین راه بندازیم پول جمع کنیم بدیم ایشون دیگه نسازن چیزی.
پاسخ:
من که بهشون گفتم.
گفتم اگه پول داشتم، پول میدادم شما نسازی کلا
من توی این وادی نبودم، اما چیزی نوشتی لطفا خبرم کن. ظاهرا مطلب جالب و مهمی باید باشه.
خوشحال میشم در این مورد اطلاعاتی داشته باشم
تشکر
پاسخ:
سلام علیکم
حتما
خوش اومدید به وبلاگ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی