اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

فرهنگ گوسفندی یا گوسفند فرهنگی

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

2 ماه هست طرحی رو به یک «گوسفند» که قبلا در موردش نوشتم، دادم و هیچ خبری از اون «گوسفند» نشده.
اصرار دارم که «گوسفند» خطابش کنم. نه برای اینکه طرح من رو تایید نکرده، جواب مثبت نداده یا ...
دقیقا برعکس.
برای اینکه اصلا جواب نداده. برای اینکه دو ماه وقت من رو گرفته و ذهن من رو درگیر بی‌شعوری خودش کرده.
زنده باد داعش چون در این دو ماه از لحاظ رسانه‌ای کارهای بسیاری کرده و من در این دو ماه معطل بررسی طرحی بودم که اگر وقت گذاشته می‌شد یک یا دو روزه جواب داده می‌شد.
آره یا نه.
طرح شما خیلی ضعیفه آقای حسام.
قطعا من از این حرف خوشحال می‌شدم و تکلیف خودم رو می‌دونستم.

ما تا اسیر این گوسفندها هستیم، نه‌تنها به هیچ جا نمی‌رسیم، درجا هم می‌‍زنیم.
کارهای فرهنگی کشور عزیزمون هم اسیر گوسفندهای زیادی هست. گوسفندهایی با سر انسان و انسان‌هایی با سر «خر».

والسلام!

  • ماشیح

نظرات  (۵)

  • افسون نیکدل
  • بقول شمالیها
    گاسفند :)))
    پاسخ:
    گاسفند؟
    :v
    داغمو تازه کردی!!

    یعنی ما کی میخوایم آدم بشیم؟
    پاسخ:
    هیچ وقت :D
    تا وقتی گوسفند بار میکنیم
    اونا به کفرشون چنان پایبندن که ما به ایمانمون نه!

    و البته میدونی که دلیل این پرت بازی ها چیه؟

    فکر کن حسام با سواد یه طرحی رو میده و قراره اون طرح قوی بشه و پیشرفت کنه!
    اونوقت جایگاه و علم منی که باید طرح رو تایید کنم و راس امور هستم میره زیر سوال و فردا حسام که طرح داده قراره بیا روی کار!
    اون وقت میگن مجید بی سواد و به درد نخوره، باید بره کنار
    و کیه که موقعیت شغلی خودش رو به خطر بندازه!؟
    پاسخ:
    همینه دیگه.
    بعدم که میگی طرف فکر میکنه چون طرح تو رد شده داری ناله میکنی.

    خراب آباده این بخش فرهنگی ممکلت
  • آی الکسا نماینده رسمی الکسا در ایران
  • www.iAlexa.ir
    یک تیر و 2 نشان !!!

    1- کسب درآمد
    لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!
    کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
    پرداخت منظم و تضمین شده

    2-افزایش بازدید واقعی
    افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
    قانونی شرعی حلال
    مورد تایید الکسا
    مورد تایید گوگل وبمستر

    عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

    هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

    بازدید بیشتر=اعتبار بیشتر=موفقیت بیشتر شما


    www.iAlexa.ir
    تو عصبانیت نوشتن خوب نیست
    حق با شماست ولی از یه هنرمند بعیده اینجوری حرف زدن
    البته این رو دیگران هم به من میدن بعضی اوقات از اونجایی که تاثیر داره منم گفتم به شما بگم
    موفق باشید
    به امید روزهای بی ...
    پاسخ:
    اتفاقا خیلی آروم بودم :)
    اینکه نوع نوشته بد بوده یا نه رو نمیدونم، اما به قول یارو گفتنی در کمال خونسردی و آرامش همچنان میگم «گوسفند»ها.

    ممنون از لطفتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی