اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

روز سوم

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

سومین روزی هست که اومدم اینجا.

به دلیل نقص‌های فنی که اینجا هست، تا دوشنبه علنا از کار خبری نیست.

یه خوبی داره و اون اینه که یه خورده چیزی یاد گرفتم، اما بدیش اینه مهدی می‌خواد بره و تمرین عملی در زمان بودنش نمیشه کرد. اینجوری باید حواسم رو بیشتر جمع کنم.

 

شاید کمی مسخره باشه، اما واسه برگشت روزشماری می‌کنم.

دلیلش رو مثل پست قبلی بعدا خواهم نوشت.

البته دوست دارم برم بیرون و بگردم، اما شرایطش نیست. یعنی اونجوری نیست که آدم فکرش رو می‌کنه و بیشتر باید توی خونه موند.

حداقل فعلا این شکلیه.

 

خانواده و جمع فامیل امروز رفتن گردش.

خوشحال شدم که رفتن. می‌خواستم همون موقع که میام بهشون بگم اگر من نبودم برید.

ولی نامردا موقعی که من نبودم ردیف نکردن :D

 

امروز سومین روزه اومدنم هست.

اولین چیزی که دیروز دسترسی پیدا کردم و سرچ کردم، وبلاگ مجید بود.

ضد حال خوردیم اساسی

اما بعد...

:D

شاد گشتیم :P

 

راستی یادم رفت بگم.

کافیه من یا مثلا مجید اراده کنیم چیزی بخَریم. اون چیز نابود میشه.

حالا من قصد کردم یه دوربین بخرم. بعد کلی قرض و قوله، حالا گارانتی که می‌خوام با اون لنز پیدا نمیشه.

خیره ولی امیدوارم زود پیدا شه یه سری کار دارم انجام بدم تا محرم، ان شاءالله.

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۸)

من نبستم وبلاگ رو.
در دست تعمیرات و دستکاری و کسب تجربه از قالبه.
باز می شود.
به سلامتی ..
ان شاءالله لنزش هم پیدا شه :)
فقط یه سوال آقای هاشمی هم وبلاگشونو پاک کردن؟D:
عجب مریدی هستن ایشون
آقای شکاری شما چرا پاک کردید اصلا؟
پاسخ:
اینجا رابطه از پاک کردن یک وبلاگ بالاتره :D
سلام
درمورد وایبر
زیر نظر هست که باشه!
زیر نظر بودن به چه معناست؟!!
اطلاعات حکومتی ردوبدل میکنن کاربرا؟!!
منبع اینکه سود مالی میرسونه به این رژیم از کجاست؟
پاسخ:
سلام علیکم
اگر طلب کار هستید شماره 1
اگر از قبل بدهی پیشین داشتم به شما عدد 2
و اگر لحن صحبتتون این شکلیه عدد 3 رو وارد کنید.
-------------------------------------------------------------------
اما بعد
در مورد وایبر
سرچ کنید ارتباط IDF اسراییل {یعنی سازمان وزارت دفاع این رژیم} با مدیر وایبر رو پیدا کنید.
سود رسوندن صرفا به این معنا نیست که من بگم خانم سائل امروز این رو گفته، 10 دلار به من بده.

ضمنا
خیلی ساده لوحانه است که زیر نظر بودن رو همیشه با اطلاعات حکومتی می‌سنجیم.
پاسخ کوتاهی سعی کردم بدم
در مورد وایبر شاید توی نیوک لیدر نوشتم.


راستی وبلاگ بی چیز، یه جا، یه جوری چرا بالا نمیاد؟
پاسخ:
سلام
خودشون توضیحات لازم رو میدن :)
سلام
اگر بیان و این رو بخونن قطعا بیرون رفتن زهرشون میشه که:
ولی نامردا موقعی که من نبودم ردیف نکردن :D

موفق باشید ان شا الله
پاسخ:
زهرشون نشه.
اتفاقا کار خوبی کردن که رفتن
من که راضی ام.
اونی هم که نوشتم واسه شوخی بود چون میدونستم میخونن
:)


لنزهای نیکون یه چیزشون دستیه!
نمیدونم زوم بود یا دیافراگم، اگر لنز کنون بندازی عملا بی استفاده میشه!

اینا رو ولش!
این رو چه جوی میده :v

اولین چیزی که دیروز دسترسی پیدا کردم و سرچ کردم، وبلاگ مجید بود.
ضد حال خوردیم اساسی

:v
پاسخ:
:D
 گم شو
وقتی لینکت کردم میفهمی :P
خیلیم عالی D:
ولی به نیکون D7100 هم فکر کنین تنها فرقش با این نداشتن صفحه لمسی و بی سیمه (که بشه با گوشی از راه دور عکس گرفت) ولی هم حسگرش قوی تره هم چشمی ـش 100 درصده و کانن 98 درصد. البته فیلمبرداری کانن بهتره.
نیکون ارزون تر هم هست!
لنز نیکون رو هم فکر کنم بشه رو کانن بست بعدها! اگه یهو عوضش کردین.

البته تر که ممکنه کلا با نیکون حال نکنین یا چیز خاصی تو اون مدل کانن باشه.
گفتم که یه چیزی گفته باشم D:
از مگسا عکس ماکرو بگیرین ان شاءالله :))
پاسخ:
بچه های دفتر و اقوام همه کنن دارن. لنز نیکون به کنن نمیخوره.
واسه همین لنزهام تک میمونه
فیلمبرداری نیکون خوب نیست. یعنی خوب نیست که نسبت به کنن خوب نیست.

اتفاقا نیکون رو دوست دارم. منتها چون میخوام بتونم تا حدودی فیلمبرداری هم کنم و لنز هم واسم مهمه
کنن بهتره

:v مگس
بَه!
پیشاپیش مبارکه دوربین D:
دنبال گارانتی نباشین بابا. جی ال ایکس که نیست. موقع خرید تست کنین سالم باشه تا آخرش سالمه. (تجربی گفتم! گوشی آکبند دیدم که روشن نشه)

چی میگیرین حالا؟ EOS؟
پاسخ:
EOS 70D احتمال 90درصد.

یه گارانتی هست، گارانتی تعویضه.
اونی که قراره بخره شدیدا اصرار داره این مدلی بخره. منم سپردم دست خودش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی