اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

اینجا. یه جای خوب.

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

خاطرات رو می‌گذارم واسه بعد.

برای من این دلتنگی لذت بیشتری داره. بیشتر از هر چیزی.

حتی بیشتر از بودن در جایی که دوست داشتم باشم و الان توش هستم.

سعی می‌کنم از بودنم استفاده کنم، اما این دلتنگی نشون میده من چی هستم و کی هستم.

در مورد دلتنگی‌ها هم بعدا می‌نویسم چون می‌ترسم مورد تمسخر قرار بگیرم.

چه کلمه مسخره‌ای بود این «ترسیدن».

بگذریم.

 

امیدوارم از پس کاری که به عهده‌ام گذاشته شده خیلی خوب بربیام.

رضایت خدا باهاش باشه.

 

  • ماشیح

نظرات  (۲)

سلام
موفق باشید ان شا الله
پاسخ:
سلام
موفق باشیم؟
ممنون

چه خبر؟

یعنی میگی کجایی؟ D:
واسه من همونی که گفتم رو بیار!
علیرضا خمسه :v
پاسخ:
:v
علیرضاشونو؟ :P
حله حاجی
میکنم توی ساکم :D

یعنی میگی کجام؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی