اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تر جمله کردن

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

باز خداروشکر درحد پلانکتون‌ها انگلیسی بلدیم، یه چیزایی نوشتیم.

سه چهار ساعتی بود چند صفحه متن خوندم و تر جمله کردم. چون ترجمه که نمی‌کنیم :D
زندگی‌نامه‌ها رو هم می‌شد کپی کرد رفت، ولی خودم نوشتم. یعنی بازنویسی کردم چون عادت دارم و دوست دارم این کار رو.

حالا این 8 صفحه تازه شد بخش اول.

دو بخش دیگه مونده.

 

دلم برای مجید می‌سوزه :D

  • ماشیح

نظرات  (۲)

D:
نگو که به غیر از اینا باز هم مونده!
پاسخ:
نه دیگه الان تموم شد :v
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
قطعا شما "این" اخلاقتون خوبه
و قطعا بالا بودن آمارگیر وبلاگ نشونه ی خیلی چیزا نیست

* ** ** *** **** *** ** ****** ** ** *** **** ***** ****** **** ********
پاسخ:
ممنون لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی