اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

من و این «چرندیات»

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

گویی که هرکجا پا می‌گذاری، دُم است.

 

تموم شد بالاخره.

با یاری خدا و مسئولین؟

آره.

خدا که خداست، مسئولش هم مجید بود. انصافا دمش گرم. متن رو نوشتم. مجید داره طراحی‌ش می‌کنه.

پدر گرامی اومد جلوی چشمام، قطعا پدر مجید هم داره میاد جلوی چشماش ولی ان شاءالله خوب میشه.

اگه به جای 4 روز، 10 روز وقت داشتیم، می‌شستم چار تا چیز می‌خوندم و حداقل دنبالش می‌رفتم. اما همین‌قدر هم به نظر خودم خوب بود.

 

نمی‌دونید چرا اسم پست رو «اینی» که می‌بینید گذاشتم.

ماهنامه که فعلا رفته تعطیلات.

اما این حرکت انتحاری نشون داد هنوز از دوران اوج من و مجید هیچ چیز کم نشده، که اضافه هم شده.

اون موقع‌ها متن می‌نوشتم با معلومات خودم. الان باید دنبالش می‌رفتم و در موردش می‌خوندم، بعد می‌نوشتم.

مجید هم توی یک روز داره طرح‌ها رو می‌زنه.

این یعنی یک «انقلاب حرکتی».

 

 

موشک‌هام از 3600 نقطه آماده شلیک هستن، ولی ترجیح میدم فعلا از گنبد آهنین استفاده کنم تا شلیک موشک!

اهان.

هفته‌ی آینده که میاد نیستم، ولی هفته بعدش سعی می‌کنم برم دنبال چند تا کار.

اینجوری نمی‌شه دست روی دست گذاشت. باید حرکتی زد.

مثل همیشه باز هم با مجید!

هم ایده‌اش توی ذهنم هست، هم قابلیت اجراش رو داریم. فقط نباید دست روی دست بگذاریم.

 

توی این یک هفته‌ای که نیستم، باید استارت کار هالیوود رو توی ادیوس بزنم.

بخش کاغذی‌ش موفق بود. تایید شد. اون هم توسط کسی که هرگز فکر نمی‌کردم کلمه «خیلی خوب بود» رو به زبون بیاره.

البته اون هم به لطف خداست.

 

نمی‌‌دونم دقیقا چند روز مونده به محرم، ولی حدودا 55-60 روز مونده.

امیدوارم امسال برخلاف پارسال باشه...

پارسال خوب نبود.

اصلا خوب نبود.

 

نمی‌دونم چرا فایرفاکس بلاگ رو باز نمی‌کنه و البته کروم.

باید با این مرورگر پراکسی داره بازش کنم.

هرچی هست، زیاد دووم نمیاره این شاخ بازیاش. دو سه روز دیگه ویندوز رو ناک اوت می‌کنم.

 

فعلا حرفام ایناست.

حرف‌های روزانه و چرندیات.

بچه‌ها فردا ساعت 11 جلسه گذاشتن. من تا همین الان پای این متنه بودم. اصلا ذهنم واسه نوشتن واسه اونجا آماده نیست.

ولی باید یه کاری کرد.

 

دارم به یه سبک جدید واسه نوشتن این «چرندیات» فکر می‌کنم.

نمی‌دونم قراره چی بشه، یا اصلا باشه، ولی اگر بشه یه سبک جدید و جالب خواهد بود!

اگه بعضی چیزها رو متوجه نشدید، خودمم نشدم. فعلا در مرحله‌ی Test هست. به قول آقای دوست، مبعث ازش رونمایی میکنیم :D

 

در نهایت

چندین جمله‌ام رو از همین پست حذف کردم.

فعلا...

 

  • ماشیح

نظرات  (۲۵)

بله کاملا متوجهم
کامنت آقای هاشمی رو ده بار خوندم هر دفعه از ته دل میخندم

خدا شادتون کنه
:v
و به فاحشان ما ادب و هوش و یه ذره منطق و یه کوچولو فهم عطا بفرما

شریعتی باید اینجوری مینوشت اون متن معروفشو
D:
پاسخ:
اینم از خانم صوفی. حجت تموم کردن.

البته میدونید که اینجا کامنت گذاشتن جلوی این برادر متدین و متعهد، پیامد داره? 
الان تو وبلاگ یه ادم بد کامنت گذاشتین :D


  • بنده خدا شیعه
  • یه راه رایج برای تحمل فشارهای اجتماعی، مسخره بازیه! کسی که نمی تونه با مسائل جدی رو به رو بشه، به محض برخورد با اون سعی می کنه با شوخی و خنده و مسخره کردن... جدیت موضوع رو از بین ببره.
    تا مجبور نباشه که با یه مسئله ی جدی رو به رو بشه و یه پاسخ جدی (که براش سخته!) بروز بده!
    ولی چرا باید همچین کاری بکنه ؟
    یعنی من خیلی بوق باشم که 3 تا سوسول بیان تو شهر ما منو ترس بدن

    فقط همراه خودتون وسایل شنا هم بیارین چون شمال آب وهواش خیلی خوبه از دریا هم استفاده کنید خوبه

    فقط توصیه میکنم طرف جنگلهای شمال نرین....

    تازه هاشمی باهوش!!!! آدرس گلسار شعبه ی مرکزی اندیشه ی سبزه که تو رشت هستش

    رشت تا اینجا 45 دقیقه فاصله هست.... رشت یه شهر دیگه ی استان گیلانه ... اینجا لاهیجانه.. یادگرفتی حالا؟

    لاهیجان - خ انقلاب جنب اداره ی مخابرات درسته ..... آدرسو یاد گرفتی آقای باهوش



    اومدی در خدمتیم.... کلوچه وچای درخدمتیم

    جغرافیاتم یه کم تقویت کن باهوش خان!!!!!!!!!
    از سرویس های شرکت اندیشه سبز خزر راضی هستید؟
    1 - بلی
    2 - خیر
    عدد گزینه مورد نظر را به 200090 ارسال کنید یا به صورت حضوری به دفتر شرکت در تقاطع خیابان گلسار و بلوار توحید مراجعه فرمایید.

    + اینو جدی میگم که مرسی بابت جور کردن اسباب خنده ی یک ماه ما.
    ++ مختصات خونه ت رو عشقه. راهمون افتاد جلو در دوتا بوق میزنیم. 37 و 49 درجه میشینین دیگه؟!
    پاسخ:
    :))
    نگو بابا بنده خدا میترسه.
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • آخی چند تا پیرمرد دور هم نشستند میخندند

    جا ومکان ندارین....... الهی براتون بمیرن اونا
    شب خوشی بود
    شل مغز یا مغز برنجی کیست و کارش چیست؟

    شل مغز به کسی گفته میشود که آدرس وبلاگ خود را باقی میگذارد
    با یک IP و چند اسم چندین نظر را در 3 دقیقه از خود به جای گذاشته
    و بعد منکر آن میشود
    و بعد چنان دست و پای خود را گم میکند که از طرف خود، حرف خود را نقل قول میگیرد.

    این موجود وقتی یارای مقابله با حریف خود را ندارد، از شیوه خودزنی استفاده کرده و پای شهدا و امام و پیامبر را وسط میکشد.

    متاسفانه دانشمندان شناخت بیشتری از این موجود نادر و کمیاب نداشته و در به در به دنیال نمونه زنده آن هستند :/

    «مسیح الگوی تو شهدا هستند! الله اکبر! تیر هوایی»
    پاسخ:
    :v
    تو خیلی خوبی مجید :P

    آی پی واسه گیلانه
    :))
    این رو هم به صفات شل مغز بودن اضافه کن
  • گروهی از خنده کنان
  • هههههه

    هاااااااااااااااااااااااااا

    هییییییییییییییییییییییییییییی

    هووووووووووووووووووووووووووووو
    هی ها هی
    ها
    هه
    خوب من زهرم وریختم

    هر وقت تو وبلاگ گفتمان چیزی نوشتی منم خبر کن........ شاید تو برحق بودی... البته نیستی

    در ضمن دلم میسوزه برات

    یاعلی مددی

    پاسخ:
    زهر:v

    یکی بیاد این دوستمون رو با دکمه خروج اشنا کنه.
    گند زدن نمی‌دونن چی کار کنن.

    دوست عزیز و خوبم
    هنوز فعلا مونده بیاید واسه من فیلم بازی کنید.
    برید افشا کنید.
    اگر جراتش رو دارید.

    اینم اخرین جوابی بود که به کامنت‌هاتون میدم.

  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • حالا چرا مدیر وبلاگ گفتمان دینی رو نمیدی؟؟

    از چی میترسی؟

    تو که الگوت شهدان اونم شهید آوینی....

    چرا مثل کبک سرت کردی تو برف
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • میلاد؟

    اینم یه جور فشار روحیه
    پاسخ:
    دوست جونم
    ادرس وبلاگت رو جا گذاشته بودی
    ما خودمون ختمیم


    برو خوش باش.
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • فرقی نمیکنه حرف دل رو با زبان های مختلف شنیدن بیشتر میچسبه
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • آقای باجرات عرض کردم من راست و غلطش و ونمیدونم ولی دوست نداشتم آبروی کسی الکی بره....

    حالا ما منتظریم....... حداقل پاسخگوی گند زدناتون باشید.........

    در ضمن هاشمی چقدر بدبخت مرادی چون تو داره

    پاسخ:
    شما زیاد ناراحت نباش
    افشا کن. حرص ما رو نخور
    برو از امام حسین بنویس تو وبلاگت

  • از طرف وبلاگ گفتمان
  • باخبر شدیم اینجا دارند کارهایی میکنند

    خوبه اینجا هم مچگیری شود
    پاسخ:
    باخبر شدیم؟
    :v
    میلاد جان داداش من که می‌دونم از چی می‌سوزی!
    حالا اسم عوض کردن نداره که
    سوز دل گفتمان
    مدیر گفتمان
    از طرف وبلاگ گفتمان
    ipتو عوض کن. مثل چی؟ شامپوتو عوض کن!
  • سوز دل گفتماان
  • دختر مختر تو وبت نی نکنه طلاقشون دادی یا توبه کردی؟
    پاسخ:
    برادر جان!
    حداقل ای پی تو عوض کن.
    خیلی پرتی از مرحله
    اسم عوض میکنی فکر میکنی بقیه هم مثل خودتن؟
    :v
    اینجا ip میزنه!
    5 تومن بده یه وی پی ان بخر حداقل انقد تابلو نباشی
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • عه هاشمی هم که بزرگ شده ...... کنکورت ودادی عسل جان؟؟؟؟؟؟؟
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • مجید یا هیلند.......... زیادی از خنده کف خونه رو نکن به آب میرسیا بعد آب میاد بالا بعدش هم مجبور میشی رو آب بخندیا
    =))
    یه متر کف خونه رو کندم از خنده :)) :v

    مسیح! از خود دفاع کن وگرنه همه چیز را فاش میکنند! D:
    این کیه دیگه؟ با کی کار داره جون داداش؟ :))

    امروز یکی از شاد ترین روزهای زندگیم بود! با دیدن این کامنت شاد تر شدم :))
    پاسخ:
    تا پایان شهریور مهلت دادن بهم
    حقایق تلخ رو بگن
    :v

    تورو قرآن کار دنیا رو باش.
    کسی که تا دیروز دسترسی‌ش رو می‌بستی، شاخ شده :D
    شیخ؟
    بر شما هم مشخص است که چه کسی پشت صحنه مشغول انجام چرخه ی تناول و نشخوار می باشد؟
    (اگه دوست داشتید حذف کنید)
    پاسخ:
    سلام مرید جان
    من عاشق این صحبتام.
    این جماعت که «جرات»ش رو ندارن
    اما خیلی دوست دارم بنویسن

    اتفاقا کامنت رو هم واسه همین حذف نمیکنم.
    کامنت اونارو
  • مدیر وبلاگ گفتمان دینی
  • سلام

    اهل تهدید نیستم...... ونخواهم بود

    ولی تا پایان شهریور ماه مهلت میدم بهتون.......

    اگر همچنان سکوت کنید مجبورم در خواست کاربران رو لبیک بگم...........

    اونا میخوان یه حقیقی رو بگن.. که حتما شنیدنش برا شما تلخه...........

    من فعلا این اجازه رو ندادم چون نمیدونم راسته یا خالی بندیه ......

    ولی ...اگر .... سکوت کنید مجبور میشم اجازه بدم حرفشون و بزنند......

    تا پایان شهریور صبر میکنم...

    موید باشید جناب.....


    التماس دعای فرج......

    یاحق....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    برای اطلاع سایرین می‌نویسم:

    موظف هستید هرچیزی در مورد من می‌دونید بنویسید و من این درخواست رو از شخص شما دارم.
    این نوع تهدیدهای بچه‌گونه رو هم لطفا جمع کنید.
    موفق باشید
    یاعلی
    «اما این حرکت انتحاری نشون داد هنوز از دوران اوج من و مجید هیچ چیز کم نشده، که اضافه هم شده.»

    ناخودآگاه یاد این افتادم «این چیزا هیچ چی از ارزش های ما کم نمیکنه» :))
    پاسخ:
    :v
    اون رو با این مقایسه میکنی؟
    اون یعنی «گند زدیم صداشو درنیارید» :P
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی