اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

اخه چرا؟

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۲ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

آخه چرا؟

چرا وقتی من دلم نمی‌خواد ویندوز عوض کنم، فایل‌های system32 شروع می‌کنن به ارور دادن؟
مرورگرم رو می‌بندن؟

بعد می‌بینم فتوشاپم دیگه باز نمی‌شه.

بعد روز بعدش ادیوس

حالا هم افترافکت؟

آخه چرا؟

 

بدبختیش اینجاست که باید یه فولدر Desktop دیگه هم بسازم.

این یعنی اینکه علاوه بر 6 بار قبلی که پوشه Desktop ساختم و هرچی داشتم ریختم توش، بعد ویندوزمو عوض کردم، حالا باید هفتمیش رو هم بسازم.

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

دقیقا همینطوره
شما اگر یه هایک تو دجله بندازید تو بیابان ویروسی نمیشید
جمله رو اشتباه تایپ کردم:
مثلا اگر من برای یکی که ازم خواهش میکنه وانس اپ یا هایک یا لاین نصب کن، نصب کنم، اونوقت من سیستمم ویروسی نمیشه به دلیل همین شعر!
پاسخ:
اهان
یعنی الان سیستم من واسه همین ویروسی شده؟ :D
سلام
یه قانون هست که میگه:
یادم نیست الان کل بیت
یه چیزی بود بیت دومش این بود:
که ایزد در بیابانت دهد باز


مثلا اگر من برای یکی که ازم خواهش میکنه وانس اپ یا هایک یا لاین نصب کنه اونوقت اون نفر سیستمش ویروسی نمیشه به دلیل همین شعر!
پاسخ:
:D
خود کرده را تدبیر نیست.
زحمت نصب کردنش رو خودتون میکشید :P
مسیح به آنتی ویروس اعتقاد نداره!
ویروس هاش به دلیل کهولت سن از بین میرن :))
پاسخ:
آره دیگه
آنتی ویروس چیه؟ :D
حالا بقیه که دارن ویندوزاشون بالای یه سال جواب میده؟
:P
:))
ویروس کش ندارین هنوز؟
بابا مایکروسافت دیفندر رو نصب کنین. نه سرعت میگیره نه چیزی. سالی یه بار هم عیدها پیام میده :))
پاسخ:
نه بابا
این قرتی بازیا واسه جووناست
ما ویروسا رو میریزیم تو جورابمون :P
اون ویروسایی که تو سیستم تو هست توی لابراتوارهای مخفی سرویس های اطلاعاتی موساد نیست!
D:
خود ویروس ها یه کمیته تشکیل دادن و یه سیتم عامل جدید ساختن رو هاردت! بعد میگی چرا ؟
پاسخ:
مثل پادتن عمل می‌کنه دیگه
دیدی میگن پنی‌سیلین ضعیف شده میکروب‌هاست؟
سیستم منم توش یه عالمه ویروس داره که در مقابل هر ویروسی مقابله میکنه.
اصلا برای خودش آنتی ویروسی شده.
گنبده آهنینه :v
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی