اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

شب قبل از 9 شهریور

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

فردا و پس فردا باید 61 صفحه مصاحبه‌های مربوط به مستند رو بخونم و هرچی مرتبت میشه رو در بیارم.

امروز ساعت‌ها الکی گذشت و کار خاصی نکردم متاسفانه.

ساعت‌های قبل مشغول خوندن یک کتاب بودم. سرعت خوندنم نسبت به چند سال قبل کند شده. حوصله‌ام هم کمتر.

این همون «قورت دادن قورباغه» است که باید انجامش بدم هرجور شده و مثل قبل بشه. روزی 100 صفحه نباید کمتر بشه. یعنی حداقل.

باید برم دنبال کار بیمه‌. چون اونجایی که بیمه می‌کرد دیگه نمی‌تونه کاری کنه. اینم بخشی از فکرم هست که الکی جا اشغال کرده و باید خیلی زود خالیش کنم.

 

خواستم یه متن در مورد آدمی که دوسش دارم به مناسبت «فردا» که به اون آدم مرتبط هست بنویسم، بعد گفتم بذار فردا بنویسم.

فعلا حسش نیست و دوست دارم وقتی حسش هست بنویسم.

البته شدیدا از اینکه افراد رو به روزهای خاصی محدود کنم بدم میاد، اما حداقل در مورد این آدم اینجور نبودم و دلم به این خوشه که روزهای بی‌مناسبت هم در موردش نوشتم. پس می‌تونم فردا با مناسبت هم بنویسم.

ضمنا فردا تولد سید حسن نصرالله هست. خدا حفظش کنه ان شاءالله. به قول لبنانی‌ها کل عام و انتم بنصر.

 

چهل حدیث امام خمینی یکی از عجیب‌ترین کتاب‌های دنیاست. امروز داشتم به‌ش فکر می‌کردم.

عجیب به اندازه خود امام.

فعلا همین.

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۲)

کند خوندن کتاب به محتوای کتاب هم مربوطه
پاسخ:
اتفاقا دقیقا همینجوریه، ولی این واسه بخش خیلی محدودی از کتبه
میگفت:
1 ماه زود بیدار میشی عادت نمیکنی، همین که یه روز دیر بلند بشی واست عادت میشه!
لامصب یه روز کتاب رو میذاری زمین دیگه تنبل میشه آدم :|

تولد مبارک، به رابط ما بگو ماچّش کنه D:

چهل حدیث یا همون Forty؟ :v
زدم ترنسلیت، جفتش نوشته میشه. هم با U و هم بدون U
D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی