اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

مرغ دلم راهی قم می‌شود.

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

مرغ دلم راهی قم می‌شود

در حرم امن تو گم می‌شود

عـــــمـــــه ســــادات، سـلـام عـلـیـک

 

تولد حضرت معصومه سلام الله علیها رو دوست دارم. چون تولد کسی است که بی‌اندازه به من محبت داشته توی زندگی.

دلتنگ حرم‌شون هستم.

 

تولد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بر عاشقان اهل بیت مبارک. روز دختر هم اول به خواهر خودم و بعد به سایر جمعیت «دختران» خصوصا بازدید کنندگان وبلاگ تبریک عرض می‌کنم.

به امید اینکه ره‌پوی ایشون باشیم.

 

.....

ما در کنار دختر موسی نشسته ایم

عمریست محو او به تماشا نشسته ایم

اینجا کویر داغ و نمک زار شور نیست

ما روبروی پهنه ی دریا نشسته ایم

قم سالهاست با نفسش زنده مانده است

باور کنید پیش مسیحا نشسته ایم

بوی مدینه می وزد از شهر ما،بیا

ما در جوار حضرت زهرا نشسته ایم

  • ماشیح

نظرات  (۱۰)

D: هستیم همچنان !
سلام
عیدتون مبارک
البته دیشب دکتر رفیعی توحرم حضرت معصومه (س) گفتند که سند تاریخی ای مبنی بر اینکه تاریخ میلاد حضرت دقیقا کی هست وجود نداره،مثل تاریخ میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ... و در واقع این تاریخ ها یی که به عنوان میلاد (البته فقط در مورد برخی از امام زادگان نه امامان معصوم) عنوان می شه بیشتر مناسبت هایی برای بزرگداشت این بزرگان هست.

اما امشب نائب الزریاة دوستان بودم؛به خصوص دوستانی که اینجا کامنت گذاشته بودند.چون قبل از رفتن به حرم پست رو خوندم به یاد همه تون بودم.

پاسخ:
سلام خانم پروکسیما
خوب هستین؟ حالتون خوبه ان شاءالله؟
عید بر شما هم مبارک.
زحمت کشیدید و لطف کردید.
ممنون بابت دعا و زیارت.

دکتر رفیعی علمشون زیاده. ادم معتبری هستن.
نایب الزیاره ایم
پاسخ:
باش
:v
مسیح شکلک نذار :v
پاسخ:
باشه ^-^
  • مسعود دهقان
  • سلام
    ولادت خواهر خورشید، دختر آفتاب، حضرت معصومه سلام الله علیها مبارک
    پادکست بهشت قم، راز زیارت نامه...آماده است...بشنوید که اگه توفیق زیارت پیدا کردید عارفا بحقها باشه
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک
    ان شاءالله به زودی قسمتتون شه
    بر شما هم مبارک باشه و ممنون
    پاسخ:
    ممنون
    انشاءالله
    این شکلک هایی که میذارید خیلی رو اعصابه!!!
    پاسخ:
    کدوم؟
    این :D
    یا این :P
    :v
    تبریک بکم ^_^
    بذار پول دار بشم، میریم قم :v
    پاسخ:
    :v
    مبارک باشه به همه
    باز شما نزدیک تر هستین به قم.


    + یعنی یه سال شد از روزی که اون نرم افزار رو درست کردیم؟ همین روز بود دیگه نه؟
    پاسخ:
    مبارک السون خودت

    اره دیگه فکر کنم یه سالی شده :D
    ما هم خیلی دلتنگیم.......

    عید شما هم مبارک
    ان شاءالله بهترین عیدی ها رو روزیتون کنن...
    پاسخ:
    lممنون
    ان شاءالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی